X

تعریف کالا و خدمات در حسیب نت

جهت دانلود فیلم کلیک کنید.

تعریف جامع کالا و خدمات

در حسیب نت کالا در پنج سطح رسته، گروه، زیرگروه، مارک و نام تعریف می‌شود. در حسیب نت برای هر کالا 10 قیمت پایه فروش قابل تعریف است که قیمت‌های دوم تا دهم می‌توانند به‌صورت درصدی، با قیمت اول در ارتباط باشند. در حسیب نت هر کالا می‌تواند سه واحد شمارشی داشته باشد، مانند بیسکویت که هم به‌صورت عددی، هم بسته‌ای و هم کارتنی معامله می‌شود.

در حسیب نت موقعیت مکانی کالا در هر انبار ثبت می‌شود که این موضوع در حواله‌های خروج قابل چاپ خواهد بود. در حسیب نت برای هر کالا 6 بارکد جهت شناسایی کالا در فروش قابل تعریف است. در حسیب نت برای هر کالا 10 مشخصه جانبی قابل تعریف است، مانند کتاب که مشخصاتی اعم از: ناشر، مولف و مترجم را داراست.

در حسیب نت می‌توان برای هر کالا به تعداد نامحدود تأمین‌کننده تعریف نمود، این تأمین کنندگان هنگام جستجوی کالا می‌توانند در دسترس باشند. در حسیب نت می‌توان به ازای مقداری فروش از کالا میزان هدیه و خود هدیه را تعریف نمود. در حسیب نت با تعیین تصویر به کالا می‌توانید آن را هنگام جستجو مشاهده نموده و حتی در فاکتورهای فروش یا حواله انبار چاپ نمایید.

در حسیب نت می‌توانید میزان سهم هر بازاریاب را در فروش هر کالا، کاملاً مستقل از هم تعیین نمایید. در حسیب نت مشخصات مناسبی از کالا اعم از توضیحات، وابستگی‌ها، ویژگی‌ها، لوازم جانبی و شش تصویر جانبی برای مدیریت فروشگاه مجازی قابل تعریف است. در حسیب نت می‌توان روال تولیدی را به کالا تخصیص داد تا در صورت عدم موجودی در هنگام فروش، برگه تولید اتومات صادر شود.

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
دی ان ان