X
نرم افزارهای حسابداری حسیب

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت

با توجه به تنوعِ اقلامِ کالا در خرده فروشان و عمده فروشانِ لوازم یدکی انواع خودروهای سواری، سنگین، کشاورزی، ساختمانی و صنعتی و تعمیرگاه‌ها، شاید بتوان گفت مهم‌ترین شاخصه‌ها برای برنامه یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت عبارتند از: تعریف جامع کالا، ثبت جامع فاکتور و اتصال به فروشگاه اینترنتی؛ که این ویژگی‌ها همگی در نرم افزار حسابداری حسیب نت به خوبی دیده می‌شود.

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی حسیب نت مخصوص تمامی فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، تولیدکننده‌ها و پخش لوازم خودرو طراحی و آماده‌سازی شده است. حسیب یدک با ارائه امکانات ویژه‌ی نیازمندی‌های فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو و قطعات خودرو از قبیل فاکتورهای خرید و فروش، انبارداری، عملیات چک و بانک و ... بهترین گزینه برای مدیریت کسب و کار شما می‌باشد.

حسیب یدک با داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک بوده و با داشتن امکانات جانبی قابل اضافه شدن به سیستم، امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار را براساس نیازهای یک لوازم یدکی فروشی فراهم می‌سازد.

مزیت اصلی حسیب لوازم یدکی نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری، سادگی کار با این نرم افزار می‌باشد که امکان استفاده از یک سیستم حسابداری را بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی در زمینه حسابداری برای کاربران فراهم می‌آورد.

امکانات نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت

برخی از امکانات مهم و کاربردی نرم افزار حسیب یدک به شرح زیر می‌باشد:

  •  تعریف کالا به تعداد نامحدود
  • امکان تعریف رسته، گروه و زیرگروه برای کالاها و خدمات
  • امکان مشخص کردن تامین‌کنندگان کالا
  • تعیین چند نوع قیمت فروش برای قطعات
  • امکان معرفی و مدیریت انبارها به تعداد نامحدود
  •  معرفی کاربران به تعداد نامحدود
  •  معرفی صندوق به تعداد نامحدود
  • امکان ثبت کرایه حمل و تعیین نوع محاسبه ثبت در حساب مشتری یا ثبت در هزینه
  • امکان ثبت تاریخ تحویل و تاریخ تسویه برای فاکتورها با امکان یادآوری در تاریخ تعیین شده
  • پشتیبان‌گیری از اطلاعات به‌صورت دستی و اتومات
  • 4000 قلم کالای از پیش تعریف شده
  • امکان ثبت شماره سریال کالا
  • چاپ همزمان فاکتورها و حواله‌ها در چند انبار
  • قلبلیت باز بودن چند فاکتور فروش به‌صورت همزمان
  • امکان تعریف کالای جدید در هنگام ثبت فاکتور خرید
  • امکان فروش قطعات از انبارهای مختلف در هنگام ثبت فاکتور
  • امکان ثبت محل قرارگیری کالاها در قفسه، ستون و ردیف موردنظر
  • امکان ثبت مشخصات کامل راننده از جمله شماره خودرو
  • جستجوی کالا و قطعات ثبت شده براساس نوع خودرو، شرکت تولید کننده و سریال
  • امکان افزایش قیمت قطعات در هنگام تغییر قیمت خرید بر اساس درصد به صورت اتومات
  • امکان به‌روزرسانی قیمت‌ها از طریق فایل اکسل
  • امکان برگشت از فروش کالا در فاکتور فروش

به همراه

ثبت همزمان چندین فاکتور در حسابداری لوازم یدکی خودرو

با نرم افزار حسابداری حسیب یدک قادر خواهید بود، هم‌زمان چندين فاکتور را به‌صورت نیمه‌کاره باز نگه داشته و به‌راحتی هر‌يک از آن‌ها را ويرايش کنيد. اگر حین ثبت سفارش برای یک مشتری قصد ثبت سفارش برای مشتری دیگری را داشته باشید، با حسیب نت خواهید توانست فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری دیگر فاکتور جديدی تقاضا کنيد. حتی می‌توانيد آن فاکتور را باز نگه داشته و به گزارش انبار برويد، يا گردش حساب يک فروشنده را بررسی کنيد و بعد به فاکتور مشتری باز گرديد.

چند فاکتور همزمان در حسیب


طراحی چاپ فاکتور مخصوص لوازم یدکی

فاکتور دلخواه خودتان را چاپ کنید. به‌راحتی اجزای فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنيد. بخش وسیعی از اجزای تشکيل‌دهنده‌ی يک فاکتور به اختيار شما روی فاکتور چاپ خواهد شد. تعيين اندازه‌ی متن، نوع متن، محل قرارگيری و متن عناوين همگی قابل تعیین توسط کاربر خواهند بود. همچنين چاپ يا عدم چاپ اجزا، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگيری کالا در انبار و ... تنها بخشی از امکانات طراحی چاپ است که شما می‌توانيد آن‌ها را مشخص نماييد. نمونه فاکتور طراحی شده مخصوص فروشگاه لوازم یدکی خودرو با نرم افزار حسیب نت.

ثبت اطلاعات کامل در فاکتور فروش

با نرم افزار حسیب یدک تمامی مواردی را که در انجام معامله دخالت دارند، در فاکتور فروش  ثبت نماييد. درج اقلام کالا با تعيين درصد افزايش يا تخفيف قيمت، شماره سريال، مقدار کالا در دو واحد شمارشی، ماليات ارزش افزوده، کرايه، مبالغ دريافتی از مشتری، چک‌های دريافتی از مشتری، انبار و مشتری را با ابزارهای مناسب انتخاب و در فاکتور ثبت نماييد. همچنین هديه‌های تشويقی به مشتريان نيز در فاکتور قابل ثبت است. امکان ثبت بازارياب و راننده و خودرو نيز قابل افزايش است.

کاردکس کالای مشتری از سنوات قبل

با حسیب نت مطمئن تجارت کنيد. در هنگام خريد و فروش به‌راحتی می‌توانيد سابقه‌ی خريد و فروش کالای منتخب را با مشتری منتخب ببينيد. حتی سابقه از سنوات قبل تا به امروز قابل نمايش است. يا سابقه‌ی خريد و فروش کالای منتخب را با همه‌ی مشتريان ببينيد و يا سابقه‌ی خريد کالا را بررسی کنيد. چند قدم پيش‌تر برويد! در زمان ديدن کاردکس کالا می‌توانيد به‌راحتی فاکتور هر رديف در کاردکس را ببينيد و در صورت داشتن جواز آن را ويرايش نماييد.

تعریف کامل مشخصات کالا

1. نامِ کاملِ کالا شامل: رسته، گروه، زیر گروه، مارک، نشان و نام (مثال: موتوری – واشر – سرسیلندر – توسن – سمند – EF7). 2. موقعیتِ کالا در هر انبار که در حوالۀ خروج هم چاپ شود، اعم از: قطعه، ردیف، ستون و طبقه. 3. تصویرِ کالا که هنگام جستجوی کالا، کاربر و مشتری بتوانند آن را ببینند و در فاکتور هم چاپ شود. 4. تامین کنندگان هر کالا. 5.تیپِ قیمت‌های مختلفِ فروش برای هر کالا برای گروه‌های مختلف مشتریان. 6. تعیینِ سه واحدِ شمارشی برای هر کالا اعم از: عدد، بسته و کارتن. 7. شماره سریال در مورد اقلام دارای سریال. 8.توضیح جهت ثبت خودروهای تحتِ پوششِ قطعه. 9. ثبتِ بارکدِ استاندارد 10. تعیین نقطۀ سفارش.

دريافت و پرداخت وجوه نقد

هرگونه جابه‌جايی وجوه نقد را در حسيب ثبت نماييد. با تفکيک منوهای دريافت و پرداخت نقد و انتقالی، در کل 4 گزينه در عمليات روزانه برای اين امور وجود دارد. با امکانات مناسبی هم براساس کد و هم برحسب نام؛ هر سرفصل دريافت يا پرداخت کننده وجوه را انتخاب نماييد. حسيب مانده هر حساب منتخب را نيز بلافاصله پس از انتخاب سرفصل نمايش خواهد داد.

گزارش سنواتی

برای اخذ گزارشات هر حسابی از سنوات قبل تا به امروز نياز به تغيير سال مالی نيست. در همين سال مالی تاريخ مبدأ گزارش را تعيين کنيد (حتی مربوط به سال‌های قبل) و مشروح گردش حساب را از آن تاريخ تا به امروز ملاحظه فرماييد. حتی می‌توانيد فاکتور، رسيد، قبض، حواله و اسناد هر حساب را چه در سال مالی جاری و چه در سال‌های مالی قبل در همين گزارش ببينيد.

تعيين محدوده گزارش اشخاص براساس مشخصات فردی

گزارش مشتريان و فروشندگان را براساس هريک از اطلاعات شخصی محدود نماييد. اگر از مشتری فقط شماره تلفنی را می‌دانيد، يا وجهی به حساب شما واريز شده و از او شماره کارت را می‌دانيد، يا بخشی از آدرس او را می‌دانيد؛ با داشتن کوچک‌ترين اطلاع از مشتری می‌توانيد او را در ليست مشتريان پيدا کنید.

ثبت کامل مشخصات اشخاص

هر آنچه که از اطلاعات مشتريان و فروشندگان خود می‌دانيد، می توانید در حسيب ثبت نماييد. اعم از نام، شماره تلفن‌ها، شماره حساب‌های بانکی و شماره کارت‌ها، معرف، استان و شهر، منطقه و مسير، عکس و امضا و چندين اطلاع ديگر. همچنین پس از ثبت و در آینده خواهید توانست گزارشات را براساس هريک از اين مشخصات محدود کنید.

فیلم معرفی نرم افزار حسابداری حسیب نت

نسخه‌های نرم افزار حسابداری حسیب یدک

برای مشاهده قیمت، لیست امکانات و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری لوازم یدکی حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت حسیب نت مراجعه کنید:

نرم افزار حسابداری یدک طلایی نرم افزار حسابداری یدک نقره ای نرم افزار حسابداری یدک برنزی

سایر ویدیوهای معارفه

گزارش تریل فروش کالا و خدمات در حسیب نت
گزارش گردش حساب مشتریان و فروشندگان
تعریف جامع کالا و خدمات
تعریف جامع اشخاص
گزارش لیست مشتریان و فروشندگان در حسیب نت
گزارش تریل انبار
رتبه بندی این مطلب:
4/6
Print

7 نظر در مطلب "نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت" ثبت شده است

Avatar image

محمدرضا

1401/08/04 04:14 ب.ظ

در این نرم افزار چند فاکتور فروش همزمان می توان باز کرد تا مشتری پشت صندوق معطل نماند؟!!


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/08 09:58 ق.ظ

سلام

در نرم افزار حسیب نت امکان باز کردن بینهایت فاکتور فروش بصورت همزمان وجود داره، برای استفاده از این قابلیت کافیه در فاکتور فروش نقدی روی آیکون فاکتور سریع کلیک کنید.


Avatar image

A.Saeed

1401/08/07 08:31 ق.ظ

وقت بخیر

آیا این امکان وجود دارد که برای یک کالا چند قیمت فروش مختلف تعریف کرد تا زمان فروش بتوان با قیمت های مختلف کالا را فروخت؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/08 10:01 ق.ظ

درود بر شما

بله حتما میشه. زمان تعریف کالا، میتونید برای هر کالا تا 10 قیمت فروش با افزایش و یا کاهش قیمت نسبت به قیمت فروش اول تعیین کرد و زمان فروش از اونها استفاده نمود.


Avatar image

کاربر مهمان

1401/12/09 09:34 ق.ظ

کالاهایی که چند واحد اندازه گیری یا شمارش مختلف دارند (مثل عدد ، بسته و غیره) رو چطور داخل حسیب تعریف کنم؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/08 10:05 ق.ظ

سلام وقت بخیر

بله برای هر کالا با توجه واحدهای شمارش و یا بسته بندی، واحد اول، دوم و سوم (مثلا: عدد - بسته و کارتن )تعریف نمود و زمان خرید و فروش اون کالا با واحدهای شمارشی مورد نظر خرید و فروش انجام داد.


Avatar image

کاربر مهمان

1402/03/30 09:49 ق.ظ

سلام برای کالاها یا اشخاص میشه در حسیب تصویر مشخص کرد؟

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
join our telegram channel
دی ان ان