X
نرم افزارهای حسابداری حسیب

نرم افزار حسابداری قنادی و خشکبار حسیب نت

نرم افزار حسابداری قنادی و خشکبار

برخی از مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های نرم افزار حسابداری قنادی و خشکبار حسیب نت به شرح زیر می‌باشد.

امکانات نرم افزار حسابداری قنادی و خشکبار حسیب نت

  • امکان استفاده از کلیدهای لمسی که قابلیت استفاده برای کاربران راست دست و چپ دست با آن پیش‌بینی شده است.
  • ارتباط باسیم و بی‌سیم با ترازوهای دیجیتال رادین، دیبال، صبا و صدر و محک و بهره‌مندی از خواندن بارکد تفکیکی و تجمیعی از این ترازوها
  • ثبت فاکتور با بارکدخوان و ثبت برگشت بیعانه با بارکد
  • ارسال مبلغ به دستگاه‌های پوز بانکی و نمایش الباقی وجه قابل پرداخت به مشتری
  • ثبت کالای مرجوعی در فاکتور فروش
  • امکان اعمال تخفیف اتومات با تنظیم توسط مدیر
  • امکان چاپ برچسب قیمت و یا چاپ بارکد برای کالاهای بدون بارکد یا بارکد ضعیف
  • باز کردن همزمان چندین فاکتور و گزارش
  • ثبت و چاپ فاکتور بدون نیاز به ماوس و کیبورد با مانیتور لمسی و بارکدخوان

ثبت سفارش کیک

امکان ثبت سفارش انواع کیک در نرم افزار حسابداری قنادی حسیب نت وجود دارد. همچنین امکان ثبت بیعانه در رسید مشتری، امکان ثبت عکس تصویر مشتری در رسید، امکان گزارش تعداد سفارشات و پیگیری انواع سفارشات مشتری از دیگر امکانات حسیب نت در بخش ثبت سفارش کیک برای یک قنادی می‌باشد.

چاپ بارکد

با هر نوع چاپگر که در ویندوز تعریف می‌شود، در هر نوع برچسب با هر اندازه، می‌توانید بارکد کالا را چاپ نمایید. حتی در صورت عدم تعریف بارکد، از کد کالا هم به عنوان بارکد می‌توانید بهره ببرید. با تعریف انواع قالب چاپ بارکد در بخش تعاریف، هنگام چاپ بارکد به‌‌سادگی قالب موردنظر را انتخاب نموده و بارکد کالاهای منتخب را چاپ نمایید. با تحویل شماره فاکتور خرید در کادر متناظر، تمام کالاهای مندرج در آن فاکتور همراه با تعدادشان نمایش یافته و می‌توانید برای همه‌ی آن‌ها یا بخشی از آن‌ها، بارکد چاپ نمایید.

خواندن بارکد کالا

با توجه به کثرت تعداد اقلام کالا در قنادی، انتخاب کالا بوسیله‌ی بارکدخوان، امری اجتناب‌ناپذیر است. درصورتی‌که کالا به صورت بسته‌بندی خریداری شده باشد، با تعیین بارکد کالا در بخش مشخصات کالا و تعیین قیمت‌های فروش، در هنگام فروش فقط کافی است بارکد کالا از مقابل بارکدخوان عبور داده شود. حتی خواندن بارکدهای ترازوها برای اجناس وزنی، قابلیت لازمی به نظر می‌رسد که در نرم افزار حسابداری حسیب نت قابل استفاده می‌باشد.

ثبت کالای مرجوعی در هنگام فروش

با امکان ثبت برگشت از فروش (کالای مرجوعی از مشتری) در همان فاکتور فروش نقدی، گام مهمی در امر تند فروشی و کاهش خطای کاربر در محاسبات وجوه دریافتی و پرداختی فراهم شده است. با این امکان نیاری به خروج کاربر از فرم فروش نقدی نخواهد بود که این خود از الزامات تند فروشی است، همچنین با تحویل شماره ی فاکتور فروش قبلی که کالای مرجوعی در آن فروخته شده بود، قیمت برگشت هم اتومات از همان فاکتور گرفته می‌شود.

ارتباط با دستگاه Pos بانکی جهت ارسال مبلغ

پس از افزودن اقلام کالا به فاکتور با زدن یک کلید مبلغ قابل دریافت به دستگاه پوزی که مرتبط با کاربر است منتقل شده و کاربر فقط کارت کشیده و مشتری رمزش را در دستگاه پوز وارد می‌نماید، به این ترتیب خطای کاربر کاهش یافته و سرعت ثبت فاکتور نیز افزایش می‌یابد.

دریافت بیعانه

امکان ثبت دریافت بیعانه در نرم افزار حسابداری قنادی حسیب نت وجود دارد. با ثبت بیعانه‌ی دریافتی از مشتری و چاپ رسید آن، به راحتی هنگام برگشت مشتری می‌توانید الباقی وجه را مطالبه نمایید. این امکان به ویژه در هنگام ثبت سفارش کیک می‌تواند ثبت و مدیریت سفارش مشتریان را سرعت ببخشد.

طراحی چاپ فاکتور

به راحتی هر جزء فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنید! طیف وسیعی از اجزای تشکیل دهنده‌ی یک فاکتور اینک به اختیار شما بر روی فاکتور چاپ می‌شود! تعیین اندازه‌ی نوشتار، نوع نوشتار، محل قرار گیری و متن عناوین؛ همچنین چاپ یا عدم چاپ آنها، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگیری کالا در انبار تنها بخشی از امکان طراحی چاپ فاکتور است که شما می‌توانید آنها را مشخص نمایید!

نمونه فاکتور قنادی نمونه فاکتور قنادی

انبارگردانی

در نرم افزار حسابداری قنادی حسیب نت امکان انبارگردانی با بارکدخوان بی‌سیم یا دیتاکالکتور فراهم است. در هر زمان ممکن، مقادیر موجودی کالا در انبار را با ابزارهای مفید، تحویل حسیب دهید. انبار گردانی را می‌توانید به دفعات مختلف در طول سال در حسیب ثبت نمایید. با امکانات مناسبی از قبیل: ورودی و خروجی اکسل، جستجوی کالا براساس نام، کد و بارکد، به راحتی انبارگردانی در حسیب ثبت می‌شود.

مدیریت ترازو

برنامه‌ریزی راحتِ ترازوها همواره یکی از دغدغه‌های کاربران بوده، همینطور سرعت تحویل کالای وزنی به نرم افزار مساله مهمی برای انتخاب نرم افزار حسابداری است؛ اینک شما می‌توانید با قابلیت‌های ارتباط با ترازو بصورت با‌سیم و بی‌سیم کالاهای تعریف شده در نرم افزار را به راحتی در حافظه‌های ترازو تعریف نمایید؛ نرم افزار حسیب نت می‌تواند بارکد تجمیعی و تفکیکی ترازو را دریافت نموده و در فاکتور اضافه نماید. در حال حاضر نرم افزار حسیب نت با ترازوهای رادین، دیبال، صبا، صدر و محک هماهنگی کامل دارد.

ویدیوهای معارفه حسیب نت

گزارش تریل فروش کالا و خدمات در حسیب نت
گزارش گردش حساب مشتریان و فروشندگان
تعریف جامع کالا و خدمات
تعریف جامع اشخاص
گزارش لیست مشتریان و فروشندگان در حسیب نت
گزارش تریل انبار
رتبه بندی این مطلب:
4/8
Print

5 نظر در مطلب "نرم افزار حسابداری قنادی و خشکبار حسیب نت" ثبت شده است

Avatar image

shahab sabzi

1397/07/02 04:41 ب.ظ

سپاس

پیشنهاد بنده برای صاحبان رستوران و یا کافی شاپ نرم افزار حسابداری رستوران حسیب هست.


Avatar image

شیری

1401/08/09 09:03 ق.ظ

سلام. ما فروشگاه پروتئین داریم آیا امکان اتصال ترازو دیجیتال به نرم افزار برای ما هم وجود دارد؟ در صورت وجود مدل ترازوها را بفرمائید.


Avatar image

صندوق مکانیزه

1402/05/07 10:33 ق.ظ

سلام و درود

بله در حال حاضر حسیب نت به ترازوهای محک سری پلاس ، دیبال ، رادین ، صدر و صبا بصورت شبکه ای وصل میشود


Avatar image

کاربر مهمان

1402/04/05 02:48 ب.ظ

درود آیا برای قنادی همزمان با ثبت فاکتور فروش امکان ثبت سند تولید کالا به صورت اتومات وجود داره که نیاز به ثبت دستی تولید نباشیم؟


Avatar image

صندوق مکانیزه

1402/05/07 10:39 ق.ظ

سلام و درود

بله ، با تعریف فرمول محصول و تنظیم روال آن در تعریف کالا ، با فروش آن کالا در صورت نقص موجودی حسیب نت اتومات برگۀ تولید مربوطه را نیز صادر می‌نماید

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
join our telegram channel
دی ان ان