X
نرم افزارهای حسابداری حسیب

نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نت

با توجه به تنوعِ اقلامِ کالا در خرده فروشان و عمده فروشانِ مواد غذایی در انواعِ فروشگاه های هایپرمارکت ، سوپر مارکت ، تعاونی مصرف محلی ، شرکت تعاونی ، صنف بنکداری ، پخش کالا ، شوینده ، بهداشتی ، لبنیات ، سوپر پروتیین و قصابی ؛ شاید بتوان گفت مهمترین ويژگيها برای بهترین برنامه یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش مخصوص هایپر مارکت ، عبارتند از: تند فروشی ، سهولت کاربری ، تعریف جامع کالا ، تعریف جامع اشخاص ، ثبت جامع فاکتور ، فروش تخفیفی ، خزانه داری ، گزارش روزانه کاربر ، تریل فروش کالا ، تریل انبار ، کاردکس کالا ، تراز نامه و ترازهای آزمایشی ، گزارشات سود و زیان ، گزارش اصلاحات و حذفیات ، گزارشات رسمی حسابداری ، گزارش فصلی خرید و فروش ، ارتباط با سخت افزار های فروشگاه اعم از اتصال به کارتخوان - ترازوی دیجیتال - دیتا کالکتور - بارکد خوان و نمایشگر مشتری ، طراحی چاپ فاکتور - گزارش - سند و قبوض و مدیریت فروشگاه مجازی ؛ که این ويژگيها در نرم افزار حسابداری حسیب نت بخوبی دیده مي‌شود .

برخی از ویژگی‌های مهم در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت حسیب نت عبارتند از:

فروش تخفیفی
با توجه به تعدد فروشگاه‌های خرده فروشی مواد غذایی مانند سوپر مارکت و هایپر مارکت، یکی از راه‌های جذب مشتری فروش کالا زیر قیمت مصرفِ چاپ شده روی کالا می‌باشد، که به این موضوع فروش تخفیفی گفته می‌شود، در نرم افزار حسابداری حسیب نت شما می‌توانید 10 قیمت فروش برای هر کالا مشخص نموده و تیپ قیمتی غیر اول را بعنوان قیمت فروش بکار گیرید. تفاوت قیمت اول با هر یک از قیمت‌های انتخابی میزان تخفیفی است که به مشتری داده می‌شود.
تندفروشی در حسیب نت
با وجود کلیدهای لمسی که قابلیت استفاده برای کاربران راست دست و چپ دست برای آن پیش بینی شده است، همچنین ارتباط با سیم و بی سیم با ترازوهای رادین، دیبال، صبا و صدر، بهره‌مندی از خواندن بارکد تفکیکی و تجمیعی، ثبت برگشت بیعانه با بارکد، ثبت فاکتور با بارکد، ارسال مبلغ به دستگاه‌های پوز بانکی و نمایش الباقی وجه قابل پرداخت به مشتری؛ می‌توانید با سرعت و دقت بالا آسوده فاکتور ثبت و چاپ نمایید.
ثبت کالای مرجوعی در فروش نقدی
با امکان ثبت برگشت از فروش (کالای مرجوعی از مشتری) در همان فاکتور فروش نقدی، گام مهمی در امر تند فروشی و کاهش خطای کاربر در محاسبات وجوه دریافتی و پرداختی بوده است.
استفاده از مانیتور لمسی
در راستای تامین حداکثری سرعت فروش، وجود کلیدهای لمسی با اندازۀ مناسب برای ورود اطلاعات توسط کاربر کاملا حیاتی است، از این رو ترکیب استفاده از بارکد خوان جهت شناسایی نوع کالا و نمایشگر لمسی برای تحویل مبالغ و ویرایش های احتمالی، باعث افزایش سرعت ثبت فاکتور خواهد شد.
ثبت و چاپ فاکتور بدون نیاز به کیبورد
در نرم افزار حسابداری امکان ثبت فاکتور، چاپ و دریافت وجوه نقد و بانک بدون دخالت موس و کیبورد، کمک شایانی در کاهش زمان ثبت فاکتور می‌نماید، کافیست صندوق‌دار پس از تکمیل اقلام کالا در فاکتور بارکدخوان را بر روی بارکدهای "ثبت فاکتور" و یا "فاکتور جدید" بگیرد.
همزمانی ثبت چندین فاکتور
با نرم افزار حسابداری حسیب نت شما می‌توانيد در آن واحد چندين فاکتور نيمه کاره را باز نگه داريد و به راحتی هر يک از آنها را ويرايش کنيد. تصور کنيد يک مشتری حين خريد سفارش تازه ای از منزل دريافت کند، در اينصورت می‌توانيد فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری بعدی فاکتور جديدی تقاضا کنيد! حتی می‌توانيد به گزارش انبار برويد و يا گردش حساب يک فروشنده را بررسی کنيد و بعد به فاکتور مشتری باز گرديد.
خواندن بارکد کالا
با توجه به کثرت تعداد اقلام کالا در سوپر مارکت، انتخاب کالا بوسیلۀ بارکد خوان، امری اجتناب ناپذیر است، در صورتیکه کالا بصورت بسته بندی خریداری شده باشد، با تعیین بارکد کالا در بخش مشخصات کالا و تعیین قیمت‌های فروش، در هنگام فروش فقط کافیست بارکد کالا از مقابل بارکد خوان عبور داده شود. حتی خواندن بارکدهای ترازوها برای اجناس وزنی، قابلیت لازمی به نظر می‌رسد که در نرم افزار حسابداری حسیب نت قابل استفاده می‌باشد.
ارائه فاکتور نقد و غیر نقد
در صورتیکه مشتری بخواهد اقلام خریداری به حسابش منظور شود، به راحتی با زدن یک کلید می‌توانید فاکتور نقد را به نسیه و به نام همان مشتری تبدیل کنید، چه این فاکتور ثبت شده باشد و یا هنوز ثبت نشده باشد.
چاپ بارکد
با هر نوع چاپگر که در ویندوز تعریف می‌شود، در هر نوع برچسب با هر اندازه، می‌توانید بارکد کالا را چاپ نمایید؛ حتی در صورت عدم تعریف بارکد از کد کالا بعنوان بارکد هم می‌توانید بهره برید؛ با تعریف انواع قالب چاپ بارکد در بخش تعاریف؛ هنگام چاپ بارکد بسادگی قالب مورد نظر را انتخاب نموده و بارکد کالاهای منتخب را چاپ نمایید؛ با تحویل شماره فاکتور خرید در کادر متناظر؛ تمام کالاهای مندرج در آن فاکتور همراه با تعدادشان نمایش یافته و می‌توانید برای همه‌ی آنها یا بخشی از آنها بارکد چاپ نمایید.
دریافت بیعانه
با ثبت بیعانۀ دریافتی از مشتری و چاپ رسید آن، به راحتی هنگام برگشت مشتری می‌توانید الباقی وجه را مطالبه نمایید.
ارتباط با دستگاه Pos بانکی جهت ارسال مبلغ
پس از افزودن اقلام کالا به فاکتور با زدن یک کلید مبلغ قابل دریافت به دستگاه پوزی که مرتبط با کاربر است منتقل شده و کاربر فقط کارت کشیده و مشتری رمزش را در دستگاه پوز وارد می‌نماید، به این ترتیب خطای کاربر کاهش یافته و سرعت ثبت فاکتور نیز افزایش می‌یابد.
مدیریت ترازو
برنامه‌ریزی راحتِ ترازوها همواره یکی از دغدغه‌های کاربران بوده، همینطور سرعت تحویل کالای وزنی به نرم افزار مساله مهمی برای انتخاب نرم افزار حسابداری است؛ شما می‌توانید با قابلیت‌های ارتباط با ترازو بصورت با سیم و بی سیم کالاهای تعریف شده در نرم افزار را به راحتی در حافظه‌های ترازو تعریف نمایید؛ نرم افزار حسیب نت می‌تواند بارکد تجمیعی و تفکیکی ترازو را دریافت نموده و در فاکتور اضافه نماید. در حال حاضر نرم افزار حسیب نت با ترازوهای رادین و دیبال، صدر و صبا هماهنگی کامل دارد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار حسابداری فروشگاهی حسیب نت کلیک کنید.

- مطالب مرتبط

رتبه بندی این مطلب:
4/7
Print

7 نظر در مطلب "نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نت" ثبت شده است

Avatar image

mohamadi_12

1401/08/07 03:25 ب.ظ

در نرم افزار شما امکان چاپ اتیکت و برچسب قیمت هم وجود دارد؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/10 02:48 ب.ظ

درود بر شما

بله این امکان وجود دارد، با افزودن قابلیت چاپ بارکد، امکان چاپ بارکد و لیبل قیمت برای شما فراهم میگردد.


Avatar image

hsn1368

1401/08/09 12:23 ب.ظ

می خواهیم دستگاه کارتخوان فروشگاهمون رو به سیستم و نرم افزار وصل کنیم آیا امکانش هست.


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/10 02:50 ب.ظ

سلام

بله با اضافه کردن قابلیت PcToPos این امکان برای شما هست که دستگاه پوز اکثر شرکت ها را به حسیب نت متصل نمائید.


Avatar image

کاربر مهمان

1401/12/09 03:21 ب.ظ

سلام چطور میتونم گزارش سود و زیان مجموعه رو در یک بازه زمانی خاص مثل ماه گذشته ببینم ؟!


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/10 02:54 ب.ظ

درود

در نرم افزار حسیب نت

با کلیک بر روی سربرگ -گزارشات، -سود و زیان، - ادواری : با تعیین تاریخ محدوده گزارش و زدن کلید F12 کیبورد میتوانید گزارش سود زیان در بازه زمانی مورد نظرتان را دریافت نمائید.


Avatar image

کاربر مهمان

1402/03/30 09:47 ق.ظ

در حسیب چند واحد شمارشی یا اندازه گیری میشه در برنامه برای کالاها تعریف کرد؟

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
join our telegram channel
دی ان ان