X

12 مرداد 2018

صندوق مکانیزه فروش چیست؟ (معرفی صندوق فروش نرم افزار حسابداری حسیب)

صندوق مکانیزه فروش چیست؟ (معرفی صندوق فروش نرم افزار حسابداری حسیب)

نویسنده: نرم افزار حسابداری حسیب نت  /  دسته ها: حسابداری  /  رتبه بندی این مطلب:
4/1

شاید تمام صاحبان مشاغل و فروشندگان مختلف با اصطلاح صندوق مکانیزه فروش آشنایی داشته باشند و یا حداقل این اصطلاح به گوششان خورده باشد، اما اطلاع دقیقی از تعریف و مشخصات آن نداشته باشند. اما سوالی که پیش می‌آید این است که صندوق مکانیزه فروش در حقیقت چیست؟

معرفی صندوق مکانیزه فروش (با نرم افزار حسابداری حسیب)

صندوق مکانیزه فروش یا نرم افزار صندوق فروش در واقع یک سیستم حسابداری فروش رایانه‌ای است که همراه با نرم افزار حسابداری فروشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم تمامی اطلاعات خرید و فروش، دریافت و پرداخت و یا کالاهای انبار یک فروشگاه، کارخانه، تولیدی، رستوران و یا ... ثبت و ذخیره می‌گردند. به اصطلاح ساده‌تر صندوق مکانیزه فروش در واقع رایانه و دستگاه کامپیوتری می‌باشد که دارای نرم افزار حسابداری فروشگاهی بوده و جهت ثبت اطلاعات تراکنش ها و مسائل حسابداری یک کسب و کار و واحد شغلی استفاده می‌شود. شرکت حسیب پرداز خاورمیانه با ارائه نرم افزارهای متنوع مخصوص کسب و کارهای متفاوت علاوه بر پوشش تمامی نیازهای حسابداری یک مجموعه، امکان استفاده از یک صندوق مکانیزه فروش کامل و مورد تایید اداره دارایی را برای مشتریان خود فراهم می‌آورد.

مزایای استفاده از صندوق فروشگاهی

استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش موجب کنار رفتن استفاده از فاکتورها و دفاتر حسابداری دستی (شیوه سنتی) شده و سرعت و دقت محاسبات و عملیات حسابداری را افزایش می‌دهد. شاید بتوان گفت که با بکارگیری یک سیستم فروش مکانیزه امکان مدیریت خرید و فروش، دریافت و پرداخت، هزینه ها موجودی انبار آسان‌تر شده و گزارشات بدست آمده از این سیستم به دلیل دقت بالا و کاهش قابل توجه خطای انسانی می‌تواند در بهبود شرایط حسابداری یک مجموعه کمک بسزایی باشد.

از دیگر مزایای صندوق فروش می‌توان به افزایش و بهبود نظم در کار حسابداری، صرفه جویی بیشتر در زمان، گزارشات حسابداری و مدیریتی دقیق در زمان کم و کاهش هزینه های کلی یک مجموعه اشاره کرد.

صندوق مکانیزه فروش حسیب نت

مراحل ثبت صندوق فروشگاهی

مراحل تهیه و ثبت صندوق مکانیزه فروش به شرح زیر می‌باشد:

1. تهیه یکی از نرم افزارهای حسابداری حسیب مختص کسب و کار مورد نظر

2. دریافت و تکمیل فرم ثبت نام و اعلام نصب سامانه فروشگاهی که همراه با یک نسخه از نرم افزار در اختیار کاربر قرار می‌گیرد

3. مهر و تایید فرم توسط اتحادیه صنفی خود

4. ثبت فرم در سامانه الکترونیکی اداره دارایی 

صندوق مکانیزه فروشگاهی حسیب

شرکت حسیب پرداز خاورمیانه با ارائه نرم افزارهای حسابداری حسیب مخصوص تمامی مشاغل و کسب و کارهای مختلف مطابق با آخرین قوانین مالیاتی امکان بهره‌بری از یک صندوق مکانیزه فروش را برای تمامی کسب و کارها فراهم می‌آورد. مدیران کسب و کارها و فروشگاه‌ها می‌توانند با تهیه یکی از نرم افزارهای حسابداری حسیب علاوه بر بهره‌مندی از یک سیستم فروش مورد تایید اداره دارایی از سایر امکانات و ویژگی های ممتاز بهترین نرم افزار حسابداری بهره‌مند شوند.

جهت آشنایی بیشتر با امکانات نرم افزار حسابداری حسیب قابل استفاده به عنوان نرم افزار صندوق فروش، به صفحه نرم افزار حسابداری فروشگاهی حسیب نت و یا جهت دریافت نسخه رایگان نرم افزار به صفحه نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز مراجعه نمایید.

تلفن‌های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا تهیه صندوق مکانیزه فروش حسیب نت:

۰۲۱-۶۵۲۵۳۴۲۴ و ۶۵۲۴۶۸۱۷-۰۲۱

Print

تعداد نمایش ها (16579)      نظرات (3)

3 نظر در مطلب "صندوق مکانیزه فروش چیست؟ (معرفی صندوق فروش نرم افزار حسابداری حسیب)" ثبت شده است

Avatar image

shahab sabzi

1397/06/31 05:05 ب.ظ

سپاس. پیشنهاد من به کسانی که دنبال صندوق مکانیزه فروشگاهی می گردند.


Avatar image

کاوه اسکندری

1397/07/07 05:58 ب.ظ

سلام

ما چند سالی هست که برای فروشگاه ابزار خودمون از نرم افزار حسابداری حسیب نت استفاده می‌ کنیم که خیالمون رو هم از بابت صندوق مکانیزه راحت کرده.


Avatar image

حسیب پرداز

1397/12/23 05:29 ب.ظ

از اعتماد شما به مجموعه حسیب سپاس‌گزاریم.

موفق باشید...

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
دی ان ان