X

انبار فروش گروه کاربران

در مولتی مارکت هایِ متمرکز که هر غرفه یک یا چند فروشنده دارد یا فروشگاه های زنجیره ای کوچک که امکانِ شبکه‌سازی بینِ شعب در آن‌ها فراهم هست، برای سهولت انتخابِ انبار در فروش و برگشت از فروش، لازم است، اولا به ازایِ هر غرفه یا شعبه حداقل یک انبار تعریف شود و دوماً به ازایِ هر غرفه، یک گروهِ کاربران تعریف شود و نهایتاً هر کاربرِ شعبه در گروهِ کاربرانِ متناظرش قرار گیرد.

در گروهِ کاربران، انبارهای پیش‌فرض فروش و برگشت از فروش تعیین می‌شوند، بنابراین حسیب نت برای کاربری که در غرفۀ الف تعریف شده، با ورود به فاکتور فروش یا فروش نقدی یا برگشت از فروش، انبار متناظر غرفۀ الف را در فاکتور انتخاب می‌کند و با فروش کالا، مقدار فروخته شده را از همان انبار کم می‌کند؛ با توجه به امکانِ تعیینِ قیمت برای گروهِ کاربران، این امکان به وجود می‌آید که یک کالا در غرفه‌ها و شعبِ مختلف با قیمت‌های مختلف به فروش برسد، مثلاً یک فروشگاه پوشاک می‌تواند یک لباس را در یک شعبه به قیمت 1000 تومان و در شعبۀ دیگر به قیمت 1200 تومان بفروشد.

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
دی ان ان