X

گردش حساب مشتریان و فروشندگان

جهت دانلود فیلم کلیک کنید.


مهم‌ترین گزارش مرتبط با هر شخص در حسیب نت گزارش گردش حساب اوست. با تعیین محدوده زمانی از سال‌های قبل تا به امروز به راحتی می‌توانید گزارش گردش حساب سنواتی هر شخص رو یکجا ببینید. تنها با فعال کردن گزینه جزئیات، ریز اقلام موجود در فاکتور هم در گزارش نمایش خواهد یافت.

گردش حساب مشتری و فروشنده

در صورت وجود افزونه تفصیلی ۲، کل گزارش گردش حساب مشتری و یا گردش حساب مشتری در هریک از زیرشاخه‌های حساب مشتری اعم از نقد عرفی و رسمی در دسترس خواهد بود.

گردش حساب مشتری و فروشنده

با انتخاب هر ردیف از گزارش و زدن کلید عطف، در صورت داشتن جواز از کاربر ارشد میتوانید بدون خروج از گردش حساب به اصل عملیات ثبت شده هم دسترسی داشته باشید؛ این عملیات شامل فاکتورهای خرید و فروش، برگشت آن‌ها، رسید دریافت چک، رسید مصرف چک، رسید عودت چک، رسید پرداخت چک حساب بانکی، رسید برگشت چک پرداختی، برگه وام، تسویه وام، اجرایی وام، حواله مصرف مستقیم، حواله فروش مستقیم از مرکز هزینه و تولید و قبوض دریافت و پرداخت باشد. علاوه بر نمایش اصل عملیات، در صورت داشتن جواز از کاربر ارشد امکان اصلاح و حذف عملیات هم برای شما فراهم خواهد بود.

در صورت وجود افزونه چند ارزی در همین گزارش به راحتی می‌توانیم گردش حساب هر مشتری را در هر کدام از واحدهای پولی و کالایی به دست آوریم.

برای تیک زدن حساب با انتخاب هر ردیف و زدن کلید اسپیس رنگ آن ردیف به رنگ سبز در آمده و اثر گردش بدهکاران و بستانکاران آن ردیف در جمع رأس و در جمع گردش بدهکار و بستانکارهای ردیف‌های منتخب هم ظاهر خواهد شد.

گردش حساب مشتریان و فروشندگان

دسترسی به سند حسابداری، تریل فاکتورهای خرید، تریل فاکتورهای فروش، تریل فاکتورهای برگشت، تریل مشروح کالاهای فروخته شده، تریل مشروح کالاهای خریداری شده، تریل مشروح کالاهای برگشت شده، لیست وام‌های پرداختی، لیست وام‌های ضمانت شده، گفتمان بین مشتری و کاربر و پرونده انضباطی مشتری از دیگر امکاناتی است که در این گزارش وجود دارد.

بازنگری سند حسابداری تریل عملیات خرید تریل عملیات فروش تریل عملیات برگشت از فروش

تهیه خروجی اکسل، چاپ گزارش در هر ساختار تعریف شده توسط کاربر، مرتب سازی گزارش براساس شماره سند، تاریخ، شرح گردش بدهکار، گردش بستانکار، شماره عملیات، شماره عطف به صورت صعودی و نزولی، نمایش جمع گردش بدهکار و بستانکار در طی دوره منتخب و در کل، همچنین محاسبه جمع چک‌های پاس نشده مشتری از دیگر اطلاعاتی هستش که در این گزارش به چشم خواهد خورد.

تهیه خروجی اکسل چاپ انواع گزارش

Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
دی ان ان