X
نرم افزارهای حسابداری حسیب

نرم افزار حسابداری پوشاک

تندفروشی در حسیب پوشاک

در نرم افزار حسابداری پوشاک حسیب نت، با وجود کلیدهای لمسی که قابلیت استفاده برای کاربران راست دست و چپ دست برای آن پیش‌بینی شده است، با ثبت برگشت بیعانه با بارکد، با ثبت فاکتور با بارکدخوان، با ارسال مبلغ به دستگاه‌های پوز بانکی و با نمایش الباقی وجه قابل پرداخت به مشتری، همچنین با ثبت کالای مرجوعی در فاکتور فروش و با اعمال تخفیف اتومات با تنظیم مدیر، همینطور با امکان ثبت همزمان چندین فاکتور و با چاپ برچسب قیمت و با چاپ بارکد برای کالاهای بدون بارکد یا بارکد ضعیف که در آن سایز و رنگ پوشاک هم مشخص است می‌توانید با سرعت و دقت بالا فاکتور فروش را ثبت و چاپ نمایید.

تندفروشی پوشاک

خواندن بارکد پوشاک همراه سایز و رنگ

با توجه به کثرت تعداد اقلام کالا در فروشگاه‌های البسه و پوشاک و تنوع رنگ و سایز آن‌ها، انتخاب کالا بوسیله‌ی بارکدخوان، امری اجتناب‌ناپذیر است. با چاپ بارکد کالا و چسباندن دقیق آن‌ها برروی پوشاک، در هنگام فروش فقط کافیست بارکد کالا از مقابل بارکدخوان عبور داده شود. درصورتی‌که سایز و رنگ هم در بارکد نقش داشته باشد، هم‌زمان با انتخاب کالا توسط بارکدخوان، سایز و رنگ کالا هم در فاکتور تعیین می‌شود؛ همچنین از بارکدخوان برای انتخاب کالا جهت چاپ برچسب قیمت، انبارگردانی و افتتاحیه استفاده می‌شود.

'خواندن بارکد پوشاک

بازرس قیمت

با بازرس قیمت، زمان خرید مشتریان خود را بهبود بخشید. بازرس قیمت علاوه‌بر بررسی قیمت کالا توسط مشتری، امکان نمایش محل قرارگیری کالا در فروشگاه را فراهم نموده است. حتی امکان درج و نمایش بارکد دوبعدی برای مشتری وجود دارد که می‌تواند لینک کالا در سایت یا توضیحی جهت نحوه‌ی استفاده کالا باشد.

'بازرس قیمت در نرم افزار پوشاک

استفاده از مانیتور لمسی

در راستای تامین حداکثری سرعت فروش، وجود کلیدهای لمسی با اندازه‌ی مناسب برای ورود اطلاعات توسط کاربر کاملا حیاتی است، از این رو ترکیب استفاده از بارکدخوان جهت شناسایی نوع، سایز و رنگ پوشاک و نمایشگر لمسی برای تحویل مبالغ و ویرایش‌های احتمالی، باعث افزایش سرعت ثبت فاکتور خواهد شد. در نرم افزار حسیب پوشاک، امکان تعیین محل کلیدهای لمسی در بخش چپ یا راست برای کاربران چپ دست و راست دست مهیا می‌باشد.

نرم افزار حسابداری پوشاک

ثبت و چاپ فاکتور بدون نیاز به کیبورد

در نرم افزار حسیب پوشاک امکان ثبت فاکتور، چاپ و دریافت وجوه نقد و بانک بدون دخالت موس و کیبورد، کمک شایانی در کاهش زمان ثبت فاکتور می‌نماید. درصورتی‌که مانیتور لمسی نباشد، کافیست صندوق‌دار پس از تکمیل اقلام کالا در فاکتور، بارکدخوان را برروی بارکدهای عملیاتی "ثبت فاکتور" و یا "فاکتور جدید" بگیرد، به این ترتیب به‌جای انتخاب کالا، به‌ترتیب دستورات ثبت فاکتور و فاکتور جدید صادر می‌شود.

'ثبت و چاپ فاکتور بدون کیبورد

مدیریت کالای جدولی دارای سایز و رنگ

تحویل جدولی کالای پوشاک و کفش در خرید و فروش در نرم افزار حسابداری حسیب پوشاک. با در اختیار داشتن افزونه‌ی کالای جدولی، هر لباس، در هر اندازه و هر رنگ که قیمت یکسانی دارد، فقط یک‌بار در حسیب تعریف می‌شود و به این‌صورت به سهولت موجودی پوشاک و خرید و فروش آن‌ها در سایز و رنگ‌های مختلف به‌صورت جدولی انجام‌پذیر است؛ حتی درصورت وجود چند شعبه، می‌توان به موجودی کالا در سایز و رنگ‌های مختلف در سایر شعب دسترسی داشت.

'مدیریت کالای جدولی شامل سایز و رنگ

همزمانی ثبت چند فاکتور

با نرم افزار حسابداری حسیب پوشاک شما می‌توانید در آن واحد چندین فاکتور نیمه‌کاره را باز نگه دارید و به‌راحتی هریک از آن‌ها را ویرایش کنید. تصور کنید یک مشتری حین خرید سفارش تازه‌ای از منزل دریافت کند و یا در حین خرید نظرش عوض شود، دراین‌صورت می‌توانید فاکتور وی را به همان شکل رها نموده و برای مشتری بعدی فاکتور جدیدی تقاضا کنید! حتی می‌توانید به گزارش انبار بروید و یا گردش حساب یک فروشنده را بررسی کنید و بعد به فاکتور مشتری بازگردید.

باز کردن همزمان چندین فاکتور

ارتباط با دستگاه کارتخوان جهت ارسال مبلغ

پس از افزودن اقلام کالا به فاکتور، هم‌زمان با ثبت و چاپ فاکتور، مبلغ قابل دریافت در کادر دریافت در بانک به دستگاه کارت‌خوانی که مرتبط با کاربر است منتقل شده و مشتری فقط کارت کشیده و رمزش را در دستگاه کارت‌خوان وارد می‌نماید. به این ترتیب خطای کاربر کاهش یافته و سرعت ثبت فاکتور نیز افزایش می‌یابد.

اتصال دستگاه کارت‌خوان به نرم افزار حسابداری

چاپ بارکد

با هر نوع چاپگر که در ویندوز تعریف می‌شود، در هر نوع برچسب با هر اندازه، می‌توانید بارکد کالا را چاپ نمایید. حتی درصورت عدم تعریف بارکد از کد کالا به عنوان بارکد هم می‌توانید بهره ببرید. با تعریف انواع قالب چاپ بارکد در بخش تعاریف، هنگام چاپ بارکد به‌سادگی قالب موردنظر را انتخاب نموده و بارکد کالاهای منتخب را چاپ نمایید. با تحویل شماره فاکتور خرید در کادر متناظر، تمام کالاهای مندرج در آن فاکتور همراه با تعدادشان نمایش یافته و می‌توانید برای همه‌ی آن‌ها یا بخشی از آن‌ها بارکد چاپ نمایید. در همین بارکدهای چاپ شده سایز و رنگ را هم دخالت دهید تا کنترل دقیقی نسبت به سایز و رنگ اقلام کالا داشته باشید.

 

'چاپ بارکد پوشاک

ثبت مشخصات جامع کالا و خدمات

تمامی اطلاعات مربوط به مشخصات کالا را در نرم افزار حسابداری پوشاک حسیب نت ثبت کنید. علاوه‌‌بر نام کالا و قیمت‌های فروش، اطلاعاتی اعم از بارکد، فروشنده، واحدهای دوم و سوم، ابعاد، بازاریاب، محل قرارگیری کالا در انبار یا فروشگاه، تامین‌کنندگان کالا، ثبت هدیه، روال تولید و توضیحات بیشتر برای کالا و خدمات در حسیب قابل ثبت شدن هستند. کالاها در پنج سطح رسته، گروه، زیرگروه، مارک و نام کالا تعریف می‌شوند. نحوه نمایش نام کالا ترکیبی از نام رسته، گروه، زیرگروه، مارک و نام است که در فاکتورها و گزارشات توسط مدیر، در حسیب تعیین می‌شود. تصویر کالا و مؤلفه‌های سایز و رنگ برای هر کالا می‌تواند مستقل از دیگری باشد. با تعیین 10 قیمت فروش، طیف مناسبی از قیمت‌های فروش یک کالا برای انواع مشتریان حاصل می‌شود؛ حتی می‌توانید با فروش مقداری از یک کالا، کالایی دیگر یا همان کالا را به‌عنوان هدیه تعریف نمایید.

'ثبت مشخصات جامع کالا و خدمات

طراحی چاپ فاکتورها

با انواع مدل‌های فاکتور تخفیفی، مشتریان را از میزان سودشان در خرید آکاه سازید. با توجه به تعدد فروشگاه‌های خرده‌فروشی البسه و پوشاک، یکی از راه‌های جذب مشتری، فروش کالا زیر قیمت مصرفِ چاپ شده روی کالا می‌باشد که به این موضوع فروش تخفیفی گفته می‌شود. در نرم افزار حسابداری حسیب پوشاک شما می‌توانید 10 قیمت فروش برای هر کالا مشخص نموده و تیپ قیمتی غیراول را به‌عنوان قیمت فروش به‌کار گیرید. تفاوت قیمت اول با هر یک از قیمت‌های انتخابی میزان تخفیفی است که به مشتری داده می‌شود. همچنین امکان چاپ مشخصات سایز و رنگ در ستون‎های مجزا و یا به‌همراه نام کالا برای شما مهیاست!

'نمونه فاکتور فروش پوشاک 'نمونه فاکتور فروش پوشاک - رنگارنگ

انبارگردانی

امکان انبارگردانی با بارکدخوان بی‌سیم یا دیتاکالکتور در هر زمان ممکن. مقادیر موجودی کالا در انبار را با ابزارهای مفید، تحویل حسیب دهید! انبارگردانی را می‌توانید به دفعات مختلف در طول سال در حسیب ثبت نمایید! با امکانات مناسبی از قبیل: ورودی و خروجی اکسل، جستجوی کالا براساس نام، کد و بارکد، به‌راحتی انبارگردانی در حسیب ثبت می‌شود.

انبارگردانی در نرم افزار حسابداری

ثبت کالای مرجوعی در فروش نقدی

با امکان ثبت برگشت از فروش (کالای مرجوعی از مشتری) در همان فاکتور فروش نقدی، گام مهمی در امر تندفروشی و کاهش خطای کاربر در محاسبات وجوه دریافتی و پرداختی فراهم شده است. با این امکان برای ثبت کالای تعویضی یا مرجوعی، نیاری به خروج کاربر از فرم فروش نقدی نخواهد بود که این خود از الزامات تندفروشی است؛ همچنین با تحویل شماره‌ی فاکتور فروش قبلی که کالای مرجوعی در آن فروخته شده بود، قیمت برگشت هم اتومات از همان فاکتور گرفته می‌شود.

ثبت کالای مرجوعی در فروش نقدی

گزارش تریل فروش کالا

کالاهای تنبل و زرنگ خود را بشناسید! با گزارش تریل فروش کالا در شرایط دلخواه خود، همواره بر میزان فروش هر کالا نظارت داشته باشید؛ حتی با این گزارش میزان سود هر کالا و درصد سودآوری آن را در شرایط تعیین شده به دست آورید. همچنین خطای تعیین قیمت فروش در هر کالا را به‌سادگی کشف نمایید. این کالاها احیانا به اشتباه قیمت فروشی کمتر از قیمت خرید داشته‌اند.

گزارش تریل فروش کالا

ارائه فاکتور نقد و غیرنقد

درصورتی‌که مشتری بخواهد اقلام خریداری به حسابش منظور شود، به راحتی با زدن یک کلید می‌توانید فاکتور نقد را به نسیه و به نام همان مشتری تبدیل کنید، چه این فاکتور ثبت شده باشد و یا هنوز ثبت نشده باشد.

ارائه فاکتور نقد و غیرنقد

امکانات حسیب نت در مديريت کالای جدولی مثل کفش و لباس

نسخه‌های نرم افزار حسابداری حسیب پوشاک

برای مشاهده قیمت، لیست امکانات و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری پوشاک حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت حسیب نت مراجعه کنید:

نرم افزار حسابداری پوشاک طلایی نرم افزار حسابداری پوشاک نقره ای نرم افزار حسابداری پوشاک برنزی

سایر ویدیوهای معارفه

امکانات حسیب نت در فروش نقدی
امکانات حسیب نت در ثبت فاکتور در عمده فروشی
گزارش تریل فروش کالا و خدمات در حسیب نت
گزارش گردش حساب مشتریان و فروشندگان
تعریف جامع کالا و خدمات
تعریف جامع اشخاص
گزارش لیست مشتریان و فروشندگان در حسیب نت
گزارش تریل انبار
کلمات کلیدی: پوشاک کیف کفش لباس
رتبه بندی این مطلب:
4/7
Print

5 نظر در مطلب "نرم افزار حسابداری پوشاک" ثبت شده است

Avatar image

کاربر مهمان

1401/12/08 09:30 ق.ظ

در حسیب قابلیت ثبت پیش فاکتور فروش و تبدیل سریع پیش فاکتور به فاکتور فروش وجود دارد؟


Avatar image

پشتیبان حسیب

1402/03/08 10:11 ق.ظ

درود

بله این امکان وجود دارد؛ در فاکتور فروش، با جستجوی نام شخصی که برای ایشان پیش فاکتور صادر شده است، میتوان با کلیک بر روی آیکون پیش فاکتورها، تمامی پیش فاکتورهای صادر شده برای این شخص را یکجا دید و با کلیک بر روی پیش فاکتور مورد نظر تمامی آیتم های موجود در این پیش فاکتور یکجا در فاکتور فروش قرار گرفته و میتوان عملیات فروش آنرا ثبت نمود.


Avatar image

کاربر مهمان

1402/03/10 02:44 ب.ظ

ممنون نحوه ثبت کالاهای پوشاک که رنگ و سایز دارند در حسیب چطور است؟ و بعد از ثبت کالاها امکان گرفتن گزارش از موجودی کالاها طبق رنگ و سایزهای مختلف هست؟


Avatar image

کاربر مهمان

1402/03/23 08:35 ق.ظ

سلام و درود

در حسیب این امکان وجود داره که برای هر کالا در فاکتور به صورت جدا تخفیف معرفی و ثبت کرد؟


Avatar image

کاربر مهمان

1402/04/01 09:50 ق.ظ

آیا در نرم افزار شما امکان پیگیری و مشاهده اسناد اصلاح شده یا حذف شده از سیستم توسط یک کاربر وجود دارد ؟

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
join our telegram channel
دی ان ان