X

کالای سریالی

علاوه بر کنترل موجودی اقلام کالا، اعم از گوشی، لوازم جانبی، لوازم خانگی و سیم کارت، کنترل شماره سریال‌های موجود و معامله شده را نیز در دست بگیرید. در صورت ثبت شماره سریالِ کالا در زمانِ خرید برای هر کالای سریالی، انتخاب کالا در ثبت عملیات دیگر می‌تواند حتی فقط با خواندن بارکد شماره سریال انجام شود؛ یعنی با خواندن بارکد شماره سریال در فروش، خود کالا به‌همراه شماره سریالش در فاکتور درج می‌شود؛ شمارۀ سریال در کالای سریالی به‌خصوص برای گوشی موبایل و لوازم خانگی در بررسی تایید فروش آن کالا از فروشگاه شما اهمیت دارد؛ به‌طوری‌که با تحویل شماره سریال کالا در فرم جستجوی شماره سریال، تمام عملیات ثبت شده اعم از خرید و فروش و برگشت آن‌ها حتی در سنوات ماقبل که بسته شده‌اند نیز گزارش می‌شوند. بنابراین به‌سادگی مشخص می‌شود که آیا کالایی با شمارۀ سریال مشخص از فروشگاه شما فروخته شده‌است و اگر شما آن را فروخته‌اید، مشتری آن شماره سریال چه شخصی بوده است.

------

جهت دانلود فیلم کلیک کنید.

حسیب نت در لوازم خانگی، موبایل، کامپیوتر و ماشین‌های اداری

در فروش لوازم خانگی، موبایل و کامپیوتر، چه اقلامی که به مدیریت شماره سریال نیاز دارند و چه اقلامی که به مدیریت شماره سریال نیازی ندارند، امکانات مناسبی در حسیب نت دیده می‌شود. برای اقلام سریالی مانند یخچال، فریزر، تلویزیون، گوشی موبایل، سیم کارت، مانیتور، چاپگر، کنتور، CPU، مادربرد، هارد دیسک، کارتخوان، ترازو و مانند آن‌ها، علاوه بر مدیریت موجودی، مدیریت شماره سریال نیز اهمیت می‌یابد؛ شما به عنوان فروشنده این اقلام باید بدانید چه شماره سریالی را از چه شخصی خریده و به چه شخصی فروخته‌اید؛ در واقع حسیب نت دستیار خوبی در تشخیصِ فروشِ یک کالا به واسطه‌ی شماره سریال آن برای شما خواهد بود. علاوه بر ثبت شماره سریال، حتی تاریخِ انقضای گارانتی نیز در حسیب نت قابل ثبت است.

منوی جستجوی کالای سریالی جستجوی کالای سریالی تاریخ انقضا کالای سرالی فروش کالای سریالی

در صورت ثبت شماره سریالِ کالا هنگام ثبت فاکتور خرید، در زمان فروش فقط کافیست بارکدِ شماره سریال تحویل حسیب نت شود تا آن کالا با همان شماره سریال به فاکتور اضافه شود.

خرید کالای سریالی

همچنین برای کشف عملیات ثبت شده در مورد یک شماره سریال، کافی است در فرم جستجوی شماره سریال، بارکد سریال تحویل حسیب شود تا کل عملیات ثبت شده، حتی از سنوات قبل را هم از حسیب نت گزارش گرفت.

 در صورت وجود افزونه‌ی استعلام شماره سریال، مشتریان شما می‌توانند با ارسال پیامک حاوی شماره سریال کالای خریداری شده، تاریخ انقضایِ گارانتی آن کالا را از حسیب شما تحویل بگیرند.

اقلامی هم که نیازی به شماره سریال ندارند، مانند کابل برق، قاب گوشی، گلس، ماوس پد، کاور و ... به عنوان کالای عادی در حسیب نت مدیریت می‌شوند؛ البته این اقلام یا با جستجوی نام یا بارکد یا منوی فروش در فاکتور اضافه می‌شوند.

 با داشتن افزونه‌ی چند انباری در حسیب نت، می‌توانید ردیف‌های مختلف یک فاکتور برای یک مشتری را به انبارهای مختلف مرتبط نمائید. در این صورت حواله‌های خروج کالا می‌تواند در چاپگرهای شبکه‌ای هر انبار چاپ شود.

در حسیب نت با داشتن افزونه‌ی فروش اقساطی، به راحتی محاسبات اقساط و تفاوت قیمت در حالت نقدی و قسطی انجام می‌شود؛ کارتِ تقسیط را در ساختاری که می‌خواهید به چاپ برسانید؛ همچنین با وجود افزونه‌ی پیامک عملیات، حسیب به‌طور اتومات با تنظیماتی که توسط شما انجام می‌شود، می‌تواند به مشتریان دارای قسط معوق، پیغام اخطار ارسال کند.

برگه وام چاپ برگه وام

در حسیب نت می‌توانید در هر زمان برآوردی از جمع مبالغ اقساط آینده با اعمال طیف وسیعی از شرایط به دست آورده و یا لیستی از مشتریانی که دارای قسط معوق هستند را گزارش بگیرید.

منوی تریل اقساط
گزارشتریل اقساط تریل اقساط

در حسیب نت به جای تعریف چند حساب نقدی، عرفی و چک برگشتی برای هر مشتری، با داشتن افزونه تفصیلی 2، فقط یک حساب به نام وی تعریف می‌شود و زیرشاخه‌های نقدی، عرفی و چک برگشتی در تفصیلی 2 برای همه‌ی مشتریان و فروشندگان در دسترس خواهد بود.

درصورتی‌که خدمات پس از فروش اعم از تعمیرات و گارانتیِ اقلام فروخته شده را هم بر عهده دارید، با افزونه‌ی کالای امانی، به خوبی ورود و خروج این اقلام را هم تحت نظارت داشته باشید. با ثبت حواله‌ی ورود کالای امانی در هنگام دریافت کالا از مشتری و چاپ بارکد، ردیابی، ثبت ارسال و برگشت کالا از گارانتی و ثبت تحویل کالای امانی به صاحبش به راحتی با خواندن بارکد چاپ شده توسط حسیب مدیریت می‌شود.

بارکد کالای امانی
Print
برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید
دی ان ان