دسته‌بندی مطالب

چگونه می‌توان شرح وارد شده در فرم دریافت و پرداخت نقدی را ذخیره کرد تا دفعات بعد نیاز به وارد کردن مجدد نباشد؟

ج: در نرم افزار حسابداری حسیب کاربر در قسمت “تعاریف-توضیحات عمومی” وارد شده و با کلید ایجاد توضیح جدید شرح مد نظر خویش را وارد و ذخیره می‌کند سپس می‌توان در عملیات “دریافت و پرداخت وجه نقد” قسمت شرح کلیک کرده و از میان موارد تعریف شده شرح مورد نظر را انتخاب نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *