دسته‌بندی مطالب

سوال: چگونه می‌توان در فروشگاه اینترنتی پرستاشاپ متصل به نرم افزار حسابداری حسیب برای کالاها فروش تخفیفی ثبت کرد و فروش ویژه برای مدت زمان محدود (پیشنهاد شگفت انگیز) ایجاد کرد؟

ج: برای ثبت فروش تخفیفی کالا در سایت می‌بایست در نرم افزار حسابداری حسیب که متصل به سایت پرستاشاپ شما می‌باشد، از منوی تعاریف و سپس تنظیمات وارد فرم “تنظیمات” نرم افزار شده و سپس روی دکمه “لیست سایت‌ها” کلیک کنید.

منوی تنظیمات
فرم تنظیمات

در لیست سایت‌ها، سایت موردنظر را انتخاب کرده و دکمه نمایش و تصحیح را بزنید. در فرم ظاهر شده تیک گزینه “فروش تخفیفی” را زده و از لیست کرکره‌ای “قیمت پیشنهادی فروش” قیمت فروش موردنظر را انتخاب کنید و دکمه ذخیره را بزنید. بدین ترتیب قیمت فروش انتخابی به عنوان قیمت اصلی و تخفیف خورده کالا در سایت نمایش داده خواهد شد.

لیست سایت های متصل به حسیب
مشخصات سایت

همچنین برای ثبت فروش ویژه برای یک کالا برای مدت زمان محدود (پیشنهاد شگفت انگیز) در سایت، با زدن دکمه “مشخصات کالا در وب سایت” در لیست مرجع کالا و یا کلید F10، وارد مشخصات کالا شده و در سربرگ “مدیریتی” تیک قسمت “فروش ویژه” را فعال کنید. به این ترتیب می‌توانید با پر کردن فیلدهای از تاریخ تا تاریخ و یا مدت، بازه زمانی‌ موردنظر را برای فروش ویژه آن کالا مشخص کنید. همچنین از طریق گزینه نوع تخفیف می‌توان نوع تخفیف را مشخص کرده (درصدی و یا مبلغ مشخص) و از طریق گزینه مبلغ تخفیف میزان تخفیف کالا در سایت را مشخص کنید.

لیست مرج کالا
مشخصات کالا
مشخصات کالا در وبسایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *