دسته‌بندی مطالب

نحوه حذف کل و یا بخشی از اطلاعات در نرم افزار حسابداری حسیب نت چگونه است؟

ج: جهت آشنایی با نرم‌افزارِ حسیب‌نت، لازم است اطلاعاتی به صورت تمرینی در حسیب‌نت ثبت شود؛ پس از این مرحله لازم است این اطلاعات به‌طور کامل و یا بخش‌هایی از آن حذف شوند؛ بدین‌منظور با انتخابِ منوی “پشتیبانی / عملیات ویژه / حذف کل اطلاعات”، حسیب رمزِ کاربرِ ارشد را از شما می‌خواهد؛ با تحویلِ رمزِ کاربرِ ارشد وارد فرم “حذف کل اطلاعات” می‌شویم.

#

#

برای حذفِ کلِ اطلاعات، تمام گزینه‌ها باید انتخاب شوند، اما اگر فقط بخواهید گردش حساب‌ها و قبوض و فاکتورها و یا رسیدهای دریافت/پرداخت چک حذف شوند، فقط کافیست اولین گزینه یعنی “حذف کلِ اسناد (عملیات مربوط به کالا و خدمات، چک، قبوض و سند دستی)” انتخاب شود؛ در نهایت با کلیک کلید حذف اطلاعات با علامت # حسیب جهت اطمینان از شما می‌پرسد که “کل اطلاعات اسناد، فاکتورها و رسیدهای چک و قبوض حذف می‌شوند، آیا مطمئن هستید ؟!” که در صورت اطمینان کلید تأیید را کلیک نمایید. وابسته به گزینه‌های منتخب حسیب بار دیگر بابت حذف بخش‌های مختلف از شما تایبدیه می‌گیرد، به عنوان نمونه در صورت انتخاب گزینه “حذف کل لیست مرجع”، حسیب از شما می‌پرسد که “کل اطلاعات تعریف کالا و خدمات حذف می‌شوند، آیا مطمئن هستید ؟!” که در صورت اطمینان کلید تأیید را کلیک نمایید.

#

#

#

پس از تایید فرم‌های کسب اطمینان، حسیب دوباره رمز کاربر ارشد را از شما می‌پرسد که این آخرین مرحله‌ی تایید حذف اطلاعات است و در نهایت با تحویل رمز کاربر ارشد، پس از چند ثانیه کل اطلاعات منتخب حذف خواهند شد.

#

نکته: درصورتی‌که هر یک از سؤال‌های کسب اطمینان با پاسخ منفی کاربر ارشد مواجه شود، هیچ اطلاعاتی حذف نخواهد شد.

توجه: حذف کل اطلاعات بازگشت پذیر نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *