دسته‌بندی مطالب

تعاریف / تنظیمات چاپ رسیدهای چک

در این فرم تنظیمات مربوط به چاپ رسیدهای دریافتی و پرداختی انجام می‌شود. در بالای فرم چاپ شدنِ “آرم سربرگ“، “آرم زمینه“، “نام مؤسسه” و “شماره رسید” تعیین می‌شود. برای چاپ هرکدام باید علامت P در جعبه ابتدای نام هریک وجود داشته باشد، که این وضعیت به معنی فعال بودن آن‌ها است. رسیدهای چک در دو اندازه A4 و A5 افقی قابل چاپ هستند. کاربر می‌تواند پیغام عمومی و آدرس فروشگاره را در جعبه متن‌های مربوطه به سیستم تحویل دهد. اگر رسیدها در سربرگ‌های چاپ شده فروشگاه چاپ می‌شوند، مقادیر حاشیه از بالا و حاشیه از پایین باید مقادیری غیر از صفر داشته باشند. در بخش انتهای فرم “پیش نمایش چاپ” ، “اعلام مانده حساب مشتری” ، “تثبیت تعداد ردیف‌ها در هر صفحه” و … قابل تنظیم است.

کلیه تنظیماتی که در این بخش انجام می‌شود، در کلیه رسیدهای چک‌های دریافتی و پرداختی استفاده می‌شود.

کلید عملکرد میانبر فرم فعال شونده
چاپ
Ctrl + Enter

خروج
Esc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *