دسته‌بندی مطالب

گزارشات / گزارش فصلی خرید و فروش برای مالیات ارزش افزوده

طبق ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، مودیان مشمول باید اطلاعات خرید و فروش خود را در هر فصل از طریق نرم افزار “سامانه آفلاین دریافت اطلاعات مالیاتی (TTMS)” وارد و برای سرور سازمان مذکور ارسال کنند. در نرم افزار حسیب جهت آسودگی کاربران قابلیت آماده‌سازی فایل نهایی نرم افزار “سامانه آفلاین دریافت اطلاعات مالیاتی” فراهم گشته تا با چند کلیک اطلاعات مورد نیاز نرم افزار دارایی تحویل گردد.

گزارش فصلی خرید و فروش برای مالیات ارزش افزوده در نرم افزار حسابداری حسیب

در فرم اصلی گزارش فصلی خرید و فروش برای مالیات ارزش افزوده با استفاده از لیست کرکره‌ای فصل، فصل مورد‌نظر گزارش را انتخاب می‌کنیم. پس از انتخاب فصل، اطلاعات خرید و فروش فصل منتخب پردازش شده و در جدول نمایش داده می‌شود.

در جدول جزئیاتی مانند تاریخ عملیات، شماره فاکتور، نوع عملیات، کد کالا، نام کالا، نام مشتری، مقدار، قیمت واحد، جمع ردیف، مالیات ارزش افزوده، کد ملی، استان و شهر قابل روئیت است که می‌توان براساس هرکدام از این جزئیات جدول را مرتب نمود. همچنین با استفاده از کادر جستجو می‌توان براساس مؤلفه‌ی شاخص ترتیب به جستجوی کالاها در لیست پرداخت.

در قسمت بالایی جدول کالاها، مقادیر جمع خرید، جمع فروش، جمع برگشت از خرید، جمع برگشت از فروش، مالیات ارزش افزوده خرید، مالیات ارزش افزوده فروش و خالص مالیات پرداختی مربوط به فصل منتخب نمایش داده می‌شود و در قسمت پایین جدول محتویات ردیف منتخب نمایش می‌یابد.

پس از مشخص کردن فصل موردنظر و نمایش جزئیات خرید و فروش می‌توان با استفاده از کلید  فایل مورد نیاز اداره دارایی یا نرم افزار “سامانه آفلاین دریافت اطلاعات مالیاتی” را با تعیین مسیر ذخیره آماده نمود. پس از آماده شدن فایل به کمک “راهنمای کامپکت” فایل را کامپکت نمایید تا در “سامانه آفلاین دریافت اطلاعات مالیاتی” به راحتی بارگذاری شود.

کلید عملکرد میانبر فرم فعال شونده
چاپ Ctrl + P

ذخیره فایل مورد نیاز اداره دارائی


ذخیره در فایل اکسل

مشخصات
Ctrl11 + F
مشخصات مشتری
خروج
Esc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *