نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نتبه دلیل تنوع اقلام کالا در خرده فروشان و عمده فروشان لوازم یدکی انواع خودروهای سواری، سنگین، کشاورزی، ساختمانی و صنعتی و تعمیرگاه‌ها، شاید بتوان گفت مهم‌ترین شاخصه‌ها برای یک برنامه حسابداری یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت عبارتند از: تعریف جامع کالا، ثبت جامع فاکتور و اتصال به فروشگاه اینترنتی؛ که این ویژگی‌ها همگی در نرم افزار حسابداری حسیب نت به خوبی دیده می‌شود.

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی حسیب نت مخصوص تمامی فروشگاه های لوازم یدکی خودرو، تولیدکننده‌ها و پخش لوازم خودرو طراحی و آماده‌سازی شده است. حسیب یدک با ارائه امکانات ویژه‌ی نیازمندی‌های فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم یدکی خودرو و قطعات خودرو از قبیل فاکتورهای خرید و فروش، انبارداری، عملیات چک و بانک و … بهترین گزینه برای مدیریت کسب و کار شما می‌باشد.

حسیب یدک با داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند مناسب فروشگاه های بزرگ و کوچک بوده و با داشتن امکانات جانبی قابل اضافه شدن به سیستم، امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزار را براساس نیازهای یک لوازم یدکی فروشی فراهم می‌سازد.

مزیت اصلی حسیب لوازم یدکی نسبت به سایر نرم افزارهای حسابداری، سادگی کار با این نرم افزار می‌باشد که امکان استفاده از یک سیستم حسابداری را بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی در زمینه حسابداری برای کاربران فراهم می‌آورد.

امکانات نرم افزار حسابداری لوازم یدکی حسیب

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

به همراه

ثبت چندین فاکتور به صورت همزمان در حسابداری لوازم یدکی خودرو

با نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو و موتور حسیب یدک خواهید توانست هم‌زمان چندین فاکتور را به‌صورت نیمه‌کاره باز نگه دارید و به‌راحتی هر‌یک از آن‌ها را ویرایش کنید. اگر حین ثبت سفارش برای یک مشتری قصد ثبت سفارش برای مشتری دیگری را داشته باشید، با حسیب نت می‌توانید فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری دیگر فاکتور جدیدی تقاضا کنید. حتی می‌توانید فاکتور فروش را باز نگه داشته و به گزارش انبار بروید، یا گردش حساب یک فروشنده را بررسی کنید و بعد مجدد به فاکتور مشتری باز گردید.

ثبت چند فاکتور همزمان در نرم افزار حسابداری

طراحی چاپ فاکتور مخصوص لوازم یدکی

فاکتور دلخواه خودتان را چاپ کنید. به‌راحتی اجزای فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنید. بخش وسیعی از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک فاکتور به اختیار شما روی فاکتور چاپ خواهد شد. تعیین اندازه‌ی متن، نوع متن، محل قرارگیری و متن عناوین همگی قابل تعیین توسط کاربر خواهند بود. همچنین چاپ یا عدم چاپ اجزا، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگیری کالا در انبار و … تنها بخشی از امکانات طراحی چاپ است که شما می‌توانید آن‌ها را مشخص نمایید. نمونه فاکتور طراحی شده مخصوص فروشگاه لوازم یدکی خودرو با نرم افزار حسیب نت.

ثبت جامع فاکتور فروش مخصوص لوازم یدکی

با نرم افزار حسیب یدک تمامی مواردی را که در انجام معامله دخالت دارند، در فاکتور فروش لوازم یدکی خود ثبت نمایید. درج اقلام کالا با تعیین درصد افزایش یا تخفیف قیمت برای هر ردیف کالا، شماره سریال، مقدار کالا در دو واحد شمارشی، مالیات ارزش افزوده، کرایه، مبالغ دریافتی از مشتری، چک‌های دریافتی از مشتری، انبار و مشتری را با ابزارهای مناسب انتخاب و در فاکتور ثبت نمایید. همچنین هدیه‌های تشویقی به مشتریان نیز در فاکتور قابل ثبت است. امکان ثبت بازاریاب و راننده و خودرو نیز قابل افزایش است.

کاردکس کالای مشتری در سال‌های مختلف

با حسیب نت مطمئن تجارت کنید. در هنگام خرید و فروش به‌راحتی می‌توانید سابقه‌ی خرید و فروش کالای مورد نظر را با مشتری مورد نظر ببینید. حتی سابقه از سال‌های قبل تا به امروز قابل نمایش است. یا سابقه‌ی خرید و فروش کالای مورد نظر را با همه‌ی مشتریان ببینید و یا سابقه‌ی خرید کالا را بررسی کنید. چند قدم پیش‌تر بروید! در زمان دیدن کاردکس کالا می‌توانید به‌راحتی فاکتور هر ردیف در کاردکس را ببینید و در صورت داشتن جواز آن را ویرایش کنید.

تعریف کامل مشخصات کالاهای لوازم یدکی

1. در هنگام تعریف کالا نام کامل کالا می‌تواند شامل رسته، گروه، زیر گروه، مارک، نشان و نام باشد (مثال: موتوری، واشر، سرسیلندر، توسن، سمند و EF7). 2. امکان تعیین موقعیت کالا در هر انبار که در حواله خروج هم چاپ شود، اعم از: قطعه، ردیف، ستون و طبقه. 3. امکان تعیین تصویر کالا که هنگام جستجوی کالا، کاربر و مشتری بتوانند آن را ببینند و در فاکتور هم چاپ شود. 4. امکان مشخص کردن تامین کنندگان هر کالا. 5.امکان تعیین تیپ قیمت‌های مختلف فروش برای هر کالا برای گروه‌های مختلف مشتریان. 6. تعیین سه واحد شمارشی برای هر کالا اعم از: عدد، بسته و کارتن. 7. امکان تخصیص شماره سریال برای کالاهای دارای سریال. 8. وجود توضیح جهت ثبت خودروهای تحت پوشش قطعه. 9. قابلیت ثبت بارکد استاندارد 10. تعیین نقطه سفارش.

ثبت دریافت و پرداخت وجوه نقد

هرگونه جابه‌جایی وجه نقد را در حسیب ثبت نمایید. با تفکیک منوهای دریافت و پرداخت نقد و انتقالی، در کل چهار گزینه در عملیات روزانه برای این امور وجود دارد. با امکانات مناسبی هم براساس کد و هم برحسب نام؛ هر سرفصل دریافت یا پرداخت کننده وجوه را انتخاب نمایید. حسیب مانده هر حساب منتخب را نیز بلافاصله پس از انتخاب سرفصل نمایش خواهد داد.

گزارش گردش حساب سنواتی در نرم افزار لوازم یدکی

در نرم افزار حسابداری لوازم یدکی حسیب نت برای مشاهده گزارشات هر حسابی از سنوات قبل تا به امروز نیاز به تغییر سال مالی نیست. در سال مالی جاری تاریخ مبدا گزارش را تعیین کنید (حتی مربوط به سال‌های قبل) و مشروح گردش حساب را از آن تاریخ تا به امروز مشاهده کنید. حتی می‌توانید فاکتور، رسید، قبض، حواله و اسناد هر حساب را چه در سال مالی جاری و چه در سال‌های مالی قبل در همین گزارش ببینید.

تعیین محدوده گزارش اشخاص براساس مشخصات فردی

در حسیب یدک می‌توانید گزارش مشتریان و فروشندگان را براساس هریک از اطلاعات شخصی محدود کنید. اگر از مشتری فقط شماره تلفنی را می‌دانید، یا وجهی به حساب شما واریز شده و از او شماره کارت را می‌دانید، یا حتی بخشی از آدرس او را می‌دانید، با داشتن کوچک‌ترین اطلاع از مشتری می‌توانید او را در لیست مشتریان و فروشندگان پیدا کنید.

ثبت کامل مشخصات اشخاص در نرم افزار یدک

هر آنچه که از اطلاعات مشتریان و فروشندگان خود می‌دانید را می‌توانید در حسیب ثبت نمایید. کلیه اطلاعات افراد اعم از نام، شماره تلفن‌ها، شماره حساب‌های بانکی و شماره کارت‌ها، معرف، استان و شهر، منطقه و مسیر، عکس و امضا و اطلاعات دیگر همگی در حسیب قابل ثبت هستند. همچنین پس از ثبت و در آینده خواهید توانست گزارشات را براساس هریک از این مشخصات محدود کنید.

فیلم معارفه نرم افزار حسابداری حسیب نت

با توجه به تنوع نیازها در انواع عمده فروشی‌ها، نرم افزار حسابداری حسیب نت امکانات مناسبی را در ثبت فاکتور فروش فراهم آورده که در این فیلم آموزشی فهرست‌وار به آن‌ها اشاره خواهد شد.

1. ثبت جامع اطلاعات در سربرگ فاکتور 2. تعیین نوع حساب مشتری 3. ثبت فاکتور چند انباری 4. صدور اتومات حواله ورود کالای امانی 5. کارتکس خرید و فروش از سال‌های قبل 6. ثبت تخفیفات سطری 7. روش‌های مختلف انتخاب کالا 8. مقادیر ترکیبی برای کالاهای دو واحدی 9. نمایش موجودی، تصویر و تامین کنندگان در هنگام جستجوی کالا 10. پشتیبانی از 3 واحد شمارشی برای هر کالا 11. دسترسی به مشخصات کالا در هنگام انتخاب کالا 12. امکان محاسبه مالیات ارزش افزوده و …

خرید نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو

برای مشاهده قیمت، لیست امکانات و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری لوازم یدکی خودرو حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت فروشگاه اینترنتی حسیب نت مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی برنزی
نرم افزار حسابداری لوازم یدکی نقره ای
نرم افزار حسابداری لوازم یدکی طلایی

7 Comments

  1. محمدرضا گفت:

    در این نرم افزار چه تعداد فاکتور فروش میشود همزمان باز کرد تا مشتری پشت صندوق معطل نماند؟!!

    • پشتیبان حسیب گفت:

      با سلام و عرض وقت بخیر

      در نرم افزار حسیب نت امکان باز کردن بی‌نهایت فاکتور فروش بصورت همزمان وجود دارد. برای استفاده از این قابلیت کافیه در فاکتور فروش نقدی روی آیکون فاکتور سریع کلیک کنید.

  2. A.Saeed گفت:

    وقت بخیر

    آیا این امکان وجود داره که برای یک کالا چند قیمت فروش مختلف تعریف کرد تا موقع فروش بشه با قیمتهای مختلف کالا را فروخت؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      درود بر شما

      بله حتما میشه. زمان تعریف کالا، می‌توان برای هر کالا تا ۱۰ قیمت فروش با افزایش و یا کاهش قیمت نسبت به قیمت فروش اول تعیین کرد و زمان فروش از آن‌ها استفاده نمود.

  3. کاربر مهمان گفت:

    کالاهایی که چند واحد اندازه گیری یا شمارش مختلف دارند مثل عدد ، بسته و غیره رو چطور داخل حسیب تعریف کنم؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      سلام وقت بخیر

      در هنگام تعریف کالا در نرم افزار حسابداری حسیب نت در فرم مشخصات کالا و خدمات، در سربرگ مشخصات اصلی در فیلد واحد می‌توانید نام واحد اول کالا (برای مثال عدد) را تایپ کنید. برای تعریف واحد دوم و سوم کالا می‌بایست سربرگ واحد ۲ و ۳ انتخاب شده و برای تعریف واحد دوم تیک گزینه واحد دوم دارد زده شود و عنوان واحد دوم و سایر تنظیمات واحد دوم مانند نسبت به واحد اول انجام شوند. برای تعریف واحد سوم در همین صفحه باید گزینه واحد سوم دارد انتخاب شود و عنوان واحد سوم و سایر تنظیمات انجام شوند.

  4. کاربر مهمان گفت:

    سلام برای کالاها یا اشخاص میشه در حسیب تصویر مشخص کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *