نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نتبا در نظر گرفتن تنوع اقلام کالا در خرده فروشان و عمده فروشان مواد غذایی در انواع فروشگاه های سوپر مارکت و هایپر مارکت، تعاونی مصرف محلی، شرکت تعاونی، صنف بنکداری، پخش کالا، شوینده، بهداشتی، لبنیات، سوپر پروتیین و قصابی؛ شاید بتوان گفت برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها برای بهترین نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت عبارت هستند از:

تند فروشی، سهولت کاربری، تعریف جامع کالا، تعریف جامع اشخاص، ثبت جامع فاکتور، فروش تخفیفی، خزانه داری، گزارش روزانه کاربر، تریل فروش کالا، تریل انبار، کاردکس کالا، تراز نامه و ترازهای آزمایشی، گزارشات سود و زیان، گزارش اصلاحات و حذفیات، گزارشات رسمی حسابداری، گزارش فصلی خرید و فروش، ارتباط با سخت افزار های فروشگاه اعم از اتصال به کارتخوان، ترازوی دیجیتال، دیتا کالکتور، بارکدخوان و نمایشگر مشتری، طراحی چاپ فاکتور و گزارش و سند و قبوض و اتصال نرم افزار حسابداری به سایت؛ که این ویژگی‌ها همگی در نرم افزار حسابداری هایپرمارکت و سوپرمارکت حسیب نت دیده می‌شوند.

در ادامه بیشتر با امکانات برنامه حسابداری سوپرمارکت حسیب نت آشنا خواهیم شد.

امکانات نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت

در این ویدیو به بررسی برخی از ویژگی‌های مهم در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نت خواهیم پرداخت.

فروش تخفیفی در سوپرمارکت و هایپرمارکت

به دلیل تعدد فروشگاه‌های خرده فروشی مواد غذایی مانند سوپر مارکت و هایپر مارکت، یکی از راه‌های جذب مشتری فروش کالا زیر قیمت مصرف چاپ شده روی کالا می‌باشد، که به این موضوع فروش تخفیفی گفته می‌شود. در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت حسیب نت شما می‌توانید تا ده قیمت فروش برای هر کالا مشخص نموده و تیپ قیمتی غیر اول را به عنوان قیمت فروش به کار بگیرید. تفاوت قیمت اول با هر یک از قیمت‌های انتخابی میزان تخفیفی است که به مشتری داده می‌شود. نمونه فاکتور تخفیفی طراحی صادر شده توسط حسیب در زیر قابل مشاهده است.

فاکتور فروشی تخفیفی سوپرمارکت و هایپرمارکت

تندفروشی در نرم افزار حسابداری سوپر مارکت

در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت حسیب نت با وجود کلیدهای لمسی که قابلیت استفاده برای کاربران راست دست و چپ دست برای آن پیش بینی شده است، همچنین ارتباط با ترازوهای دیجیتال به صورت با سیم و بی سیم، بهره‌مندی از خواندن بارکد تفکیکی و تجمیعی، ثبت برگشت بیعانه با بارکد، ثبت فاکتور با بارکد، ارسال مبلغ به دستگاه پوز بانکی و نمایش الباقی وجه قابل پرداخت به مشتری؛ می‌توانید با سرعت و دقت بالا آسوده فاکتور ثبت و چاپ نمایید.

همزمانی ثبت چندین فاکتور

با نرم افزار حسابداری حسیب نت شما می‌توانید در آن واحد چندین فاکتور نیمه کاره را باز نگه دارید و به راحتی هر یک از آن‌ها را ویرایش کنید. با این قابلیت نگران صف مشتریان نخواهید بود.

تصور کنید یک مشتری حین خرید از هایپرمارکت یا سوپرمارکت شما سفارش تازه ای از منزل دریافت کند، در این صورت می‌توانید فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری بعدی فاکتور جدید تقاضا کنید! حتی می‌توانید به گزارش انبار بروید و یا گردش حساب یک فروشنده را بررسی کنید و بعد به فاکتور مشتری باز گردید.

ارتباط با دستگاه کارتخوان جهت ارسال مبلغ

پس از افزودن اقلام کالا به فاکتور در نرم افزار حسابداری هایپر حسیب نت با زدن یک کلید مبلغ قابل دریافت به دستگاه پوزی که مرتبط با کاربر است منتقل شده و کاربر فقط کارت کشیده و مشتری رمزش را در دستگاه کارتخوان وارد می‌نماید، به این ترتیب خطای کاربر کاهش یافته و سرعت ثبت فاکتور نیز افزایش می‌یابد.

ثبت کالای مرجوعی در فروش نقدی سوپر مارکت

با امکان ثبت برگشت از فروش (کالای مرجوعی از مشتری) در همان فاکتور فروش نقدی، گام مهمی در امر تند فروشی و کاهش خطای کاربر در محاسبات وجوه دریافتی و پرداختی به وجود آمده است. با این امکان نیازی به ثبت کالاهای مرجوعی در فرمی مجزا وجود ندارد و در همان فاکتور فروش مشتری امکان ثبت این کالا وجود خواهد داشت.

امکان استفاده از مانیتور لمسی

در راستای تامین حداکثری سرعت فروش، وجود کلیدهای لمسی با اندازۀ مناسب  برای ورود اطلاعات توسط کاربر در یک نرم افزار سوپرمارکت کاملا حیاتی است. از این رو ترکیب استفاده از بارکد خوان جهت شناسایی نوع کالا و پشتیبانی از نمایشگر لمسی برای تحویل مبالغ و ویرایش های احتمالی، باعث افزایش سرعت ثبت فاکتور خواهد شد.

ثبت و چاپ فاکتور بدون نیاز به کیبورد و ماوس

امکان ثبت فاکتور، چاپ و دریافت وجوه نقد و بانک بدون دخالت موس و کیبورد در نرم افزار حسابداری هایپرمارکت حسیب نت، کمک شایانی در کاهش زمان ثبت فاکتور می‌نماید. کافیست صندوق‌دار پس از تکمیل اقلام کالا در فاکتور بارکدخوان را بر روی بارکدهای “ثبت فاکتور” و یا “فاکتور جدید” بگیرد.

خواندن بارکد کالای هایپرمارکت و سوپرمارکت

با توجه به کثرت تعداد اقلام کالا در سوپر مارکت، انتخاب کالا بوسیلۀ بارکدخوان، امری اجتناب ناپذیر است، در صورتیکه کالا بصورت بسته بندی خریداری شده باشد، با تعیین بارکد کالا در بخش مشخصات کالا و تعیین قیمت‌های فروش، در هنگام فروش فقط کافیست بارکد کالا از مقابل بارکدخوان عبور داده شود. حتی خواندن بارکد ترازو برای اجناس وزنی، قابلیت لازمی به نظر می‌رسد که در نرم افزار حسابداری حسیب نت قابل استفاده می‌باشد.

ارائه فاکتور نقد و غیر نقد

در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نت درصورتی‌که مشتری بخواهد اقلام خریداری به حسابش منظور شود، به راحتی با زدن یک کلید می‌توانید فاکتور نقد را به فاکتور نسیه و به نام همان مشتری تبدیل کنید، چه این فاکتور ثبت شده باشد و یا هنوز ثبت نشده باشد.

چاپ بارکد در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت

با کمک نرم افزار حسابداری سوپرمارکت حسیب نت با هر نوع چاپگر که در ویندوز تعریف می‌شود، در هر نوع برچسب با هر اندازه، می‌توانید بارکد کالا را چاپ نمایید. حتی در صورت عدم تعریف بارکد می‌توانید از کد کالا به عنوان بارکد بهره ببرید. با تعریف انواع قالب چاپ بارکد در بخش تعاریف، هنگام چاپ بارکد به سادگی قالب مورد نظر را انتخاب نموده و بارکد کالاهای منتخب را چاپ نمایید. با تحویل شماره فاکتور خرید در کادر متناظر، تمام کالاهای مندرج در آن فاکتور همراه با تعدادشان نمایش یافته و می‌توانید برای همه‌ی آن‌ها یا بخشی از آنها بارکد چاپ نمایید.

اتصال نرم افزار حسابداری سوپرمارکت به ترازو

برنامه‌ریزی راحت ترازوها همواره یکی از دغدغه‌های کاربران بوده، همینطور سرعت تحویل کالای وزنی به نرم افزار مساله مهمی برای انتخاب نرم افزار حسابداری است. شما می‌توانید با قابلیت‌های اتصال نرم افزار حسابداری به ترازو به صورت با سیم و بی سیم کالاهای تعریف شده در نرم افزار را به راحتی در حافظه‌های ترازو تعریف نمایید. نرم افزار حسیب نت می‌تواند بارکد تجمیعی و بارکد تفکیکی ترازو را دریافت نموده و در فاکتور اضافه نماید. در حال حاضر نرم افزار حسیب نت با ترازوهای رادین و دیبال، صدر و صبا هماهنگی کامل دارد.

خرید نرم افزار حسابداری سوپر مارکت حسیب نت

برای مشاهده قیمت و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و هایپرمارکت حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت فروشگاه اینترنتی حسیب نت مراجعه کنید و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و هایپر مارکت برنزی حسیب نت
نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و هایپر مارکت نقره ای حسیب نت
نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و هایپر مارکت طلایی حسیب نت

7 Comments

  1. mohamadi_12 گفت:

    در نرم افزار شما امکان چاپ اتیکت و برچسب قیمت هم وجود دارد؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      درود بر شما

      بله این امکان وجود دارد، با افزودن قابلیت چاپ بارکد، امکان چاپ بارکد و لیبل قیمت برای شما فراهم می‌گردد.

  2. hsn1368 گفت:

    می خواهیم دستگاه کارتخوان فروشگاهمون رو به سیستم و نرم افزار وصل کنیم آیا امکانش هست.

    • پشتیبان حسیب گفت:

      سلام

      بله با اضافه کردن قابلیت PcToPos این امکان برای شما فراهم می‌شود تا دستگاه پوز اکثر شرکت‌ها را به حسیب نت متصل نمائید.

  3. علیرضا گفت:

    سلام چطور میتونم گزارش سود و زیان مجموعه رو در یک بازه زمانی خاص مثل ماه گذشته ببینم ؟!

    • پشتیبان حسیب گفت:

      سلام و درود

      در نرم افزار حسیب نت با کلیک بر روی سربرگ گزارشات ، سود و زیان ، ادواری و با تعیین تاریخ محدوده گزارش و زدن کلید F12 کیبورد می‌توانید گزارش سود زیان در بازه زمانی مورد نظرتان را دریافت نمائید.

  4. رسولی گفت:

    در حسیب چند واحد شمارشی یا اندازه گیری میشه در برنامه برای کالاها تعریف کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *