با توجه به تنوع اقلام کالا در خرده فروشان و عمده فروشان رنگ و ابزار و یراق آلات در انواع فروشگاه های صنعتی، کشاورزی، ساختمانی، کابینت، لوله و اتصالات، چوب و ام دی اف، سیم و کابل، الکتریکی، پلاسکو و لوازم آشپزخانه، شاید بتوان گفت مهم‌ترین شاخص‌ها برای بهترین برنامه یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در فروشگاه ابزار و یراق فروشی، عبارتند از:

سهولت کاربری، تعریف جامع کالا و خدمات، تعریف جامع اشخاص، ثبت جامع فاکتور، خزانه داری، گزارش روزانه کاربر، گزارش لیست مشتریان و فروشندگان، گردش حساب مشتریان و فروشندگان، تریل فروش کالا، تریل انبار، کاردکس کالا، ترازنامه و ترازهای آزمایشی، گزارشات سود و زیان، گزارش اصلاحات و حذفیات، گزارشات رسمی حسابداری، گزارش فصلی خرید و فروش، ارتباط با سخت افزارهای فروشگاه، تریل عملیات، طراحی چاپ فاکتور / گزارش / سند و قبوض، انعطاف لازم برای سلیقه‌های مختلف در تنظیمات و مدیریت فروشگاه مجازی؛ که این ویژگی‌ها همگی در نرم افزار حسابداری حسیب نت به خوبی دیده می‌شوند.

نرم افزار حسابداری حسیب ابزار با داشتن رابط کاربری ساده و کاربرپسند مناسب فروشگاهی بزرگ و کوچک بوده و امکان استفاده از یک سیستم حسابداری را بدون نیاز به دانش و تجربه قبلی در زمینه حسابداری برای کاربران فراهم می‌آورد.

امکانات نرم افزار حسابداری ابزار حسیب

از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات نرم افزار حسابداری ابزار فروشی حسیب نت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

به همراه

همزمانی ثبت چندین فاکتور در نرم افزار ابزار

با نرم افزار حسابداری حسیب ابزار شما قادر خواهید بود، هم‌زمان چندین فاکتور را به‌صورت نیمه‌کاره باز نگه داشته و به‌راحتی هر‌یک از آن‌ها را ویرایش کنید. اگر حین ثبت سفارش برای یک مشتری قصد ثبت سفارش برای مشتری دیگری را داشته باشید، با حسیب نت خواهید توانست فاکتور وی را به همان صورت رها نموده و برای مشتری دیگر فاکتور جدیدی تقاضا کنید. حتی می‌توانید آن فاکتور را باز نگه داشته و به گزارش انبار بروید، یا گردش حساب یک فروشنده را بررسی کنید و بعد به فاکتور مشتری باز گردید.

ثبت چند فاکتور همزمان در نرم افزار حسابداری

طراحی چاپ فاکتور مخصوص ابزار فروشی

فاکتور دلخواه خودتان را چاپ کنید. به‌راحتی اجزای فاکتورها و حواله‌ها را برای چاپ طراحی کنید. بخش وسیعی از اجزای تشکیل‌دهنده‌ی یک فاکتور به اختیار شما روی فاکتور چاپ خواهد شد. تعیین اندازه‌ی متن، نوع متن، محل قرارگیری و متن عناوین همگی قابل تعیین توسط کاربر خواهند بود. همچنین چاپ یا عدم چاپ اجزا، عکس کالا، بارکد کالا، ابعاد کالا، محل قرارگیری کالا در انبار و … تنها بخشی از امکانات طراحی چاپ است که شما می‌توانید آن‌ها را مشخص نمایید. نمونه فاکتور طراحی شده مخصوص فروشگاه ابزار و یراق توسط نرم افزار حسابداری ابزار فروشی حسیب نت.

ثبت اطلاعات کامل در فاکتور فروش ابزار فروشی

با حسیب نت تمامی مواردی را که در انجام معامله دخالت دارند، در فاکتور فروش ثبت نمایید. درج اقلام کالا با تعیین درصد افزایش یا تخفیف قیمت، شماره سریال، مقدار کالا در سه واحد شمارشی، مالیات ارزش افزوده، کرایه، مبالغ دریافتی از مشتری، چک‌های دریافتی از مشتری، انبار و مشتری را با ابزارهای مناسب انتخاب و در فاکتور ثبت نمایید. همچنین هدیه‌های تشویقی به مشتریان نیز در فاکتور قابل ثبت است. امکان ثبت بازاریاب و راننده و خودرو نیز قابل افزایش است.

ثبت کامل مشخصات اشخاص در نرم افزار حسابداری ابزار

هر اطلاعاتی از مشتریان و فروشندگان خود می‌دانید در نرم افزار حسابداری ابزار فروشی حسیب ثبت نمایید. اعم از نام، شماره تلفن‌ها، شماره حساب‌های بانکی و شماره کارت‌ها، معرف، استان و شهر، منطقه و مسیر، عکس و امضا و اطلاعات دیگر. همچنین پس از ثبت و در آینده خواهید توانست گزارشات را براساس هریک از این مشخصات محدود کنید.

کاردکس کالای مشتری از سال‌های قبل تا امروز

با حسیب ابزار مطمئن تجارت کنید. در هنگام خرید و فروش به‌راحتی می‌توانید سابقه‌ی خرید و فروش کالای منتخب را با مشتری منتخب ببینید. حتی سابقه از سنوات قبل تا به امروز قابل نمایش است. یا سابقه‌ی خرید و فروش کالای منتخب را با همه‌ی مشتریان ببینید و یا سابقه‌ی خرید کالا را بررسی کنید. چند قدم پیش‌تر بروید! در زمان دیدن کاردکس کالا می‌توانید به‌راحتی فاکتور هر ردیف در کاردکس را ببینید و در صورت داشتن جواز آن را ویرایش نمایید.

تعریف کامل مشخصات کالاهای یک ابزار فروشی

در هنگام تعریف کالا نام کالا می‌تواند شامل رسته، گروه، زیرگروه، مارک، نشان و نام باشد. در فرم تعریف کالا امکان تعریف موقعیت کالا در هر انبار (اعم از: قطعه، ردیف، ستون و طبقه) وجود دارد که امکان چاپ در حواله خروج را هم دارا می‌باشد. از دیگر امکانات بخش تعریف کالا: مشخص کردن تصویر کالا که هنگام جستجوی کالا، کاربر و مشتری بتوانند آن را ببینند و در فاکتور هم چاپ شود. مشخص کردن تامین‌کنندگان هر کالا. تعریف تیپ قیمت‌های مختلف فروش برای هر کالا برای گروه‌های مختلف مشتریان. تعیین سه واحد شمارشی برای هر کالا اعم از: عدد، بسته و کارتن. تعریف شماره سریال در مورد اقلام دارای سریال. ثبت بارکد استاندارد. تعیین نقطه سفارش. تعیین سهم بازاریاب برای هر کالا. تعیین هدیه به ازای مقداری از خرید یک کالا و …

دریافت و پرداخت وجوه نقدی و بانکی

هرگونه جابه‌جایی وجوه را در حسیب ثبت نمایید. با تفکیک منوهای دریافت و پرداخت نقد و انتقالی، در کل 4 گزینه در عملیات روزانه برای این امور وجود دارد. با امکانات مناسبی هم براساس کد و هم برحسب نام؛ هر سرفصل دریافت یا پرداخت کننده وجوه را انتخاب نمایید. نرم افزار حسابداری ابزار حسیب مانده هر حساب منتخب را نیز بلافاصله پس از انتخاب سرفصل نمایش خواهد داد.

گزارشات سنواتی گردش حساب یک ابزار فروشی

برای اخذ گزارشات هر حسابی از سنوات قبل تا به امروز نیاز به تغییر سال مالی نیست. در همین سال مالی تاریخ مبدأ گزارش را تعیین کنید (حتی مربوط به سال‌های قبل) و مشروح گردش حساب را از آن تاریخ تا به امروز ملاحظه فرمایید. حتی می‌توانید فاکتور، رسید، قبض، حواله و اسناد هر حساب را چه در سال مالی جاری و چه در سال‌های مالی قبل در همین گزارش ببینید.

تعیین محدوده گزارش اشخاص براساس مشخصات فردی

گزارش مشتریان و فروشندگان را براساس هریک از اطلاعات شخصی محدود نمایید. اگر از مشتری فقط شماره تلفنی را می‌دانید، یا وجهی به حساب شما واریز شده و از او شماره کارت را می‌دانید، یا بخشی از آدرس او را می‌دانید؛ با داشتن کوچک‌ترین اطلاع از مشتری می‌توانید او را در لیست مشتریان و فروشندگان پیدا کنید.

فیلم معارفه نرم افزار حسابداری ابزار فروشی حسیب نت

با در نظر گرفتن تنوع نیازها در انواع عمده فروشی و خرده فروشی‌های ابزار و یراق، نرم افزار حسابداری ابزار فروشی امکانات مناسبی را در ثبت فاکتور فروش فراهم آورده که در این فیلم آموزشی فهرست‌وار به آن‌ها اشاره خواهد شد.

1. ثبت جامع اطلاعات در سربرگ فاکتور 2. تعیین نوع حساب مشتری 3. ثبت فاکتور چند انباری 4. صدور اتومات حواله ورود کالای امانی 5. کارتکس خرید و فروش از سال‌های قبل 6. ثبت تخفیفات سطری 7. روش‌های مختلف انتخاب کالا 8. مقادیر ترکیبی برای کالاهای دو واحدی 9. نمایش موجودی، تصویر و تامین کنندگان در هنگام جستجوی کالا 10. پشتیبانی از 3 واحد شمارشی برای هر کالا 11. دسترسی به مشخصات کالا در هنگام انتخاب کالا 12. امکان محاسبه مالیات ارزش افزوده و …

خرید نرم افزار حسابداری ابزار فروشی

برای مشاهده قیمت، لیست امکانات و تهیه نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری ابزار فروشی حسیب نت می‌توانید به صفحات زیر در سایت فروشگاه اینترنتی حسیب نت مراجعه کنید و یا جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نرم افزار حسابداری حسیب نت ابزار برنزی
نرم افزار حسابداری حسیب نت ابزار نقره ای
نرم افزار حسابداری حسیب نت ابزار طلایی

5 Comments

  1. حسینی گفت:

    سلام در نرم افزار حسیب فاکتورهای فروش یا پیش فاکتور فروش رو میشه بصورت تصویر یا pdf ذخیره کرد؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      با سلام و عرض وقت بخیر

      بله، در نرم افزار حسیب نت امکان ذخیره مستقیم تصویر فاکتورها و یا پیش فاکتورها بصورت فایل jpg. وجود دارد.

      جهت دریافت خروجی PDF می‌توانید از نرم افزار جانبی PriPrinter و یا برنامه‌های جانبی مشابه استفاده نمائید.

  2. salimzade گفت:

    آیا در حسیب میشه چند انبار مختلف تعریف کرد و همزمان از چند انبار مختلف فروش انجام داد؟

    • پشتیبان حسیب گفت:

      درود بر شما

      بله حتما این امکان وجود دارد. با داشتن قابلیت چند انباری می‌توان در یک فاکتور فروش از انبارهای مختلف کالا انتخاب و در فاکتور ثبت نمود.

  3. کاربر مهمان گفت:

    در نرم افزار حسابداری ابزار میشه برای کالاها حد تعیین کرد تا وقتی موجودی کمتر از اون مقدار شد سیستم پیغام هشدار بده؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *