دسته‌بندی مطالب

پشتیبانی / افتتاحیه / وثائق

در صورت وجود وثیقه‌های دریافت شده از مشتریان در تاریخ افتتاحیه باید اطلاعات این وثائق در بخش افتتاحیه وثائق ثبت گردد. با انتخاب منوی “پشتیبانی / افتتاحیه / وثائق” فرم افتتاحیه وثائق دریافتی نمایش می‌یابد. می‌توانید با سه کلید ، و اطلاعات وثیقه‌ها را به سیستم تحویل داد.

افتتاحیه وثائق دریافتی در نرم افزار حسابداری حسیب

کلید عملکرد میانبر فرم فعال شونده
حذف وثیقه
Delete

تصحیح وثیقه
Enter
مشخصات وثیقه دریافتی
افزودن وثیقه
Insert
مشخصات وثیقه دریافتی
ثبت افتتاحیه وثائق دریافتی
F2

خروج
Esc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *