پشتیبانی / افتتاحیه / وثائق
در صورت وجود وثیقههای دریافت شده از مشتریان در تاریخ افتتاحیه باید اطلاعات این وثائق در بخش افتتاحیه وثائق ثبت گردد. با انتخاب منوی “پشتیبانی / افتتاحیه / وثائق” فرم افتتاحیه وثائق دریافتی نمایش مییابد. میتوانید با سه کلید ، و اطلاعات وثیقهها را به سیستم تحویل داد.
کلید | عملکرد | میانبر | فرم فعال شونده |
حذف وثیقه |
Delete |
– |
|
تصحیح وثیقه |
Enter |
مشخصات وثیقه دریافتی |
|
افزودن وثیقه |
Insert |
مشخصات وثیقه دریافتی |
|
ثبت افتتاحیه وثائق دریافتی |
F2 |
– |
|
خروج |
Esc |
– |