
نحوه بستن سال مالی در حسیب نت چگونه است؟ (آموزش متنی و تصویری)
برای بستن سال مالی در انتهای هر دوره در نرم افزار حسیب نت روند ساده و کاملی ایجاد شده تا در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به دانش حسابداری کاربران بتوانند سال مالی خود را بسته و حسابهای موجود را به سال مالی بعد منتقل نمایند.
الف) کنترل انبار: نکته مهم هنگام بستن سال مالی عدم وجود کالا با مقدار منفی در انبارهاست. برای بررسی و رفع آن به این ترتیب عمل میکنیم: 1. از منوی گزارشات/تریل انبار، فرم تریل انبار را باز میکنیم. پس از …





